logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Wybór monitoringu: zestaw z 2 kamerami na podczerwień do 2000 zł, porady marki

jarewa 19 Lis 2011 17:36 13297 25
  • #1 10157083
    jarewa
    Poziom 35  
    Ocena: 518
    Jestem trochę zielony jeśli chodzi o techniczne możliwości monitoringu. Czy któryś z kolegów może mi powiedzieć jakie firmy są dobre które unikać? gdzie najlepiej kupić?

Chciał bym zestaw z dwoma kamerami dobrej jakości obraz i jedną bezprzewodową jakoś nie gra roli, wszystkie na podczerwień. Może jakiś zestaw z allegro?

Szukam czegoś do 2tyś. Plac monitoringu dla dwóch dobrych kamer to prostokąty 20mx35m dla każdej kamery, chciał bym zobaczyć wyraźnie zarys twarzy z 15m czy jest to możliwe?
  • #2 10157144
    eworks
    Poziom 19  
    Ocena: 38
    Zleć to instalatorowi, który ma doświadczenie ;-) A tak na poważnie myśle że 2 tyś zł to znacznie za mało jeżeli chodzi o "dobry" sprzęt, a o takim piszesz.
  • #3 10157161
    jimasek
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2677
    jarewa napisał:
    chciał bym zobaczyć wyraźnie zarys twarzy

Może bardziej sprecyzujesz? Zarysy czy rozpoznawania twarzy? Bo z dwóch analogów będzie ciężko coś rozpoznać mając cały plac na planie. Nic nie piszesz o nagrywaniu i podglądzie. Budżet bardzo niski aby uzyskać dobry efekt. Też polecam kogoś kto się na tym zna.
  • #4 10157290
    jarewa
    Poziom 35  
    A czy 20x35m to za dużo jak na anologa? żeby rozpoznać twarz z 10m-15m?

Nie chce instalatora. Chodzi o nagrywanie.

Może źle się wyraziłem zamiast dobry to możliwy. Dwie zwykłe kamery i rejestrator to mało 2tyś?
  • #5 10157456
    crunky
    Poziom 32  
    Ocena: 87
    jarewa napisał:
    A czy 20x35m to za dużo jak na anologa? żeby rozpoznać twarz z 10m-15m?