Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Lakierowanie Passat b6 Sedan

djzimer 30 Nov 2011 16:05 7164 13
  • #1
    djzimer
    Level 10  
    Witam.Moje autko to Passat b6.Kupi貫m sprowadzonego z z zagranicy.Auto by這 lakierowane na przednim b這tniku pasa瞠ra oraz tylny zderzak wraz z klap baga積ika.Wida inny odcie i mi si to bardzo nie podoba.Kolor to srebrny metalik.My郵a貫m o tym aby mo瞠 ca貫go Passata polakierowa.Tylko podejrzewam i koszty mog by bardzo wysokie.Wi璚 mam pytanie.Czy t r騜nic w odcieniach mo積a zneutralizowa?? czy ratuje mnie lakierowanie tych element闚 u dobrego lakiernika?
  • #2
    martinobmw
    Level 12  
    srebrny oraz czerwony to najbardziej wredne kolory , co mo積a zrobi, mo積a wcieniowa si w inne elementy. co to daje ; oszukasz z逝dzenie gdy element pomalowany na ostro czyli b這tnik widzisz r騜nice z drzwiami a je郵i wcieniujesz si w drzwi r騜nica ginie , oczywi軼ie gdy kolor jest w miar dopasowany mo瞠sz spr鏏owa( podkre郵am dobry fachowiec to zrobi bez problemu )
    je郵i mo瞠sz zapodaj foto zobaczymy jak to wygl康a
  • #3
    djzimer
    Level 10  
    Witam.Kolor jest mniej wi璚ej dobrze dobrany,tylko ze g瘰to嗆 lakieru jest inna i dlatego moim zdaniem jest inny odcie.Dzisiaj Auto odbieram od mechanika wiec zrobi jakie zdj璚ia tych element闚:)Sprawdza貫m magnesikiem te elementy i jest sporo szpachli,gdy magnes nawet delikatnie nie 豉pie.Oczywi軼ie m闚i o klapie oraz o przednim elemencie:)
  • #4
    robokop
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Daj sobie spok鎩, jedyn metod zapewnienia identycznej barwy element闚 jest pomalowanie ca貫go auta, innych metod nie ma.
  • #5
    RobertLodz09
    Level 30  
    We kolego i wejdz z tym "problemem" na jakie forum lakiernicze np. Lakierowanko. Tutaj to masz tylko samych "mechanik闚". Pozdrawiam!
  • #6
    bacher11
    Level 10  
    Najpiew piszesz 瞠 odcie jest inny p霩niej 瞠 jest dobry wiec oco chodzi czy reszta niemalowanej powierzchni by豉 polerowana polerk i np past G3 A mo瞠 poprostu przy dobieraniu farby dali zama這 per造 lub zadu穎 to jest ten brokat co si mieni.
  • #7
    Grzegorzxxx
    Level 12  
    Lakierowanie srebnym to jest zawsze wyzwanie nie znam lakiernika kt鏎y by ci tego nie potwierdzi..wystarczy nala inna ilo嗆 lakieru bod innym kontem i wychodzi zupe軟ie inna barwa, jak dla mnie nie ma innej mo磧iwo軼i jak pomalowa ca造 samoch鏚 s康z 瞠 koszt ok 3,5 tys. Lub to zostawi i ewentualnie wypolerowa reszt niemalowanego auta Pasta Polerska G3 - FARECLA, matwoisz papierkiem 2000 i polerujesz. A z biegiem czasu lakiery by mo瞠 troch si zgraj odcieniami chocia ma這 prawdopodobne. Teraz je郵i nie zosta這 ci nic lakieru to mo瞠sz mie problem ponownie przy malowaniu reszty...no chyba 瞠 dobierany by z nr a nie na podstawie cz窷ci.
  • #8
    xyro
    Level 24  
    Jedynie blende robi ale to i tak wychodzi prawie ca貫 auto do malowania. Albo malowa ca貫 bez dachu albo zostawi jak jest. Z p馧鈔odk闚 b璠ziesz nie zadowolony. W nowych autach cz瘰to r騜ni si odcienie element闚 na samochodach. Nowa jako嗆 produkcji ... tak to nazywam. O morze na nowych BMW czy mercedesach to nie wspomn nawet.
  • #9
    paawelvw
    Level 2  
    kolego bdb lakiernik potrafi tak wpylic lakier w sasiednie drzwi od blotnika ze rozncy nie bedzie ale podkreslam musi to byc profesjonalista gdyz srebrny to niewdzieczny kolor bez sensu lakierowac caly samochod!Dodam najrozsadniejsza z mozliwych rozwiazan:szukasz na allegro lub gdzies po szrotach calych elementow w fabrycznym srebrnym lakierze klapy i blotnika (bo b6 tez juz rozbieraja na czesci)i cierpliwosci az znajdziesz nie za miesiac to 2.Najlepiej zebys sobie sam pojechal po 2 elementy i wizuanie przylozyl np blotnik(zeby byl w ori lakierze)a wtedy masz orginal i pozniej przy sprzedarzy zaprosisz kupujacych z miernikiem lakieru
  • #10
    Grzegorzxxx
    Level 12  
    Je郵i b璠zie tak szuka na allegro to przewy窺zy koszt malowania, a zapewne koszty przesy趾i mo磧iwo嗆 uszkodzenia w transporcie p騧niej pasowanie element闚 u blacharza daremny trud...malowanie elementu du穎 taniej wychodzi i nie wierz 瞠 nawet super profesjonalista zrobi wpy趾 kt鏎ej nie zna, napewno zniweluje r騜nic. A za wpy趾 te zap豉ci. Je郵i r騜ni si teraz lakier i jest to na tyle widoczne to ci篹ko b璠zie. Wystarczy 瞠 przy dorabianiu koloru firma zmieni豉 si ilo嗆 per造 itp. i ju nigdy nie wyjdzie to samo, p騧niej dochodzi kewstia ustawienia pistoletu podczas malowania oraz nawet k徠a pod jakim zosta豉 na這穎na warstwa... ja w swoim samochodzie mia貫m pomalowane b這tniki z przodu a sko鎍zy這 si na malowaniu ca貫go samochodu, 盥aen lakiernik nie zapewni mnie 瞠 b璠 zadowolony z efektu wpy貫k itp. Srebrny jest wredny do lakierowania.
  • #11
    zibiii
    Level 23  
    Panowie nie zgodze sie z wami ze sie nie da tego zrobic, sam mam srebrny samochod (skoda octavia) i przygotowywalem ja do palowania paru elementow(malowal lakiernik) i lakier dobieralem po numerach a nie na podstawie elementow jedyne co to pani w mieszalni sprawdzala ziarnistosc dla pewnosci i jesli sie nie wie ze byl cieniowany tylni blotnik to nie widac ze cos bylo robione a do tego byla malowana cala klapa i dol drzwi (tam bylo latwo odciac sie na listwie) i przedni blotnik i nie widac roznicy miedzy nim maska i zderzakiem i tak samo z tylu, a nie bylo nawet to polerowane.
  • #12
    paawelvw
    Level 2  
    Tak czy inaczej na pierwszym miejscu jestem zwolennikiem wymiany calego blotnika czy maski(najlepiej przy odbiorze osobistym takej czesci)na allegro ten kolor i blotnik mozna juz 0d 150-200zl kupic klapa troche drozej 250-400jest ich mnostwo(zaden dobry lakiernik nie zrobi tego taniej bez wpylania sie w jedne drzwi a w razie potrzeby nawet w kolejne tylne(tak sie spotkalem w ni rozowym ni srebrnym citroenie picasso wtedy rzeczywiscie nie bylo mozna roznicy doznac)Malowanie calego to koszta a pozniej tej klasy auto ciezko sprzedac a do tego kolega mowi ze na blotniku ciezko magnes lapie tyle szpachli .Reasumujac najpierw wymiana na ori srebrny w konsekwencji malowanie i wpyly,mam namiary do goscia co zrobi to perfekt ale element 400zl+wpyly...ludzie przyprowadzaja tam nie polonezy czy golfy 2 ale np audi Q7
  • #13
    xyro
    Level 24  
    Masz kiepsko pomalowane : tylni zderzak z klap i przedni b這tnik. Czyli 3 elementy do malowania. Do wpy趾i: tylnie b這tniki z ca造mi s逝pkami i przedni zderzak z mask. Czyli w sumie 3 elementy bazowane, 4 elementy wpy趾a co daje 7 element闚 w nowym lakierze i nie ma prawa by wida r騜nicy. Jak si umie 豉dnie srebny kolor wyla i porz康nie wp趾 zrobi to nie ma problemu. Za takie malowanie min 2000 z ale 鈔ednio b璠 w dobrych zak陰dach si 3000 z napiera ! Jak najbardziej r騜nica odcieni jest do zniwelowania tyle, 瞠 jak Ci auto z miernikiem lakieru b璠 kiedy tam bada mo瞠sz mie sporo do t逝maczenia. Por鏏 zdj璚ia, we faktur za malowanie i do dokument闚 auta. B璠zie na przysz這嗆. Pozdrawiam.
  • #14
    bacher11
    Level 10  
    ELEMENTY O TYM SAMYM KOLORZE A nawet numerze koloru z innego auta nie musz pasowa pod wzgl璠em odcienia moga byc samochody z tego samego roku ale z innych pa雟tw co oznacza inne warunki atmosferyczne wi璚ej s這鎍a mniej itd lakir bezbarwny mo瞠 wyp這wie i to ju zmieni odcie metaliki maj ich najwi璚ej dlatego dobry lakiernik nie bez problemu tylko metod pr鏏 na kawa趾u blaszki dobierze odpowiedni odcie