Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

turbina Audi A4 1.9 tdi b6 2002r 130KM

04 Gru 2011 21:09 11291 8
  • Poziom 2  
    Co może powodować odcięcie turbiny? Problem mój polega na odcięciu turbiny w czasie jazdy gdy jest na 2000 obrotów i jedzie stałą prędkością. Wymieniłem turbinę i dalej jest ten sam problem i nie wiem co powoduje te odcięcia, czy mogą być to czujniki na silniku, a może to przepływomierz?? Jeśli ktoś wie to bardzo proszę o wiadomość.
  • Poziom 16  
    Po pierwsze zaczął bym od kompa i OBD2 bo on coś musi pokazywać a dopiero w tedy sprawdzał zawory i przepływomierz może masz jakąś nieszczelność na jakimś łączniku elastycznym.
    co podaje sterownik ?
  • Moderator Samochody
    Diagnostyka dynamiczna silnika, podgląda parametrów pracy, ciśnienie doładowania, wartość przepływomierza, zrobić logi wrzucić na forum.
  • Poziom 16  
    Andrzej23111978 napisał:
    Co może powodować odcięcie turbiny? Problem mój polega na odcięciu turbiny w czasie jazdy gdy jest na 2000 obrotów i jedzie stałą prędkością. Wymieniłem turbinę i dalej jest ten sam problem i nie wiem co powoduje te odcięcia, czy mogą być to czujniki na silniku, a może to przepływomierz?? Jeśli ktoś wie to bardzo proszę o wiadomość.



    podlacz VAG'a i zrob pelna diagnostyke silnika , statyczna jak i dynamiczna [choc jak odcina przy 2000 rpm to moze byc ciezko]

    p.s kilka rzeczy jest ospowiedzialnych za prawidlowo prace sprezarki, wiec jak nie chcesz wymieniac na chybil trafil to bez podpiecia kabla sie nie obedzie.
  • Poziom 2  
    Został podłączony pod komputer i wyświetla żeby wymienić turbosprężarkę zawór N75 lub czujnik G13. Turbo i N75 zostało wymienione i nie wiem co to jest G13.
  • Poziom 39  
    G 13 to jest czujnik ciśnienia doładowania.
  • Moderator Samochody
    Andrzej23111978 napisał:
    Został podłączony pod komputer i wyświetla żeby wymienić turbosprężarkę zawór N75 lub czujnik G13. Turbo i N75 zostało wymienione i nie wiem co to jest G13.


    Tak w ciemno wymieniłeś turbo?

    Nie taniej było wyczyścić zmienną geometrie w starym?
  • Poziom 2  
    G 13, N75 i turbo zostało wymienione jak również zostały wymienione wszystkie wężyki od turbo i dalej odcina.!! Po odpięciu kostki od przepływomierza jest taka sama reakcja jak by odcieło mi w czasie jazdy jest 2000 obrotów nic więcej.Czy to może mieć coś wspólnego??
  • Poziom 9  
    J amialem tak samo i okazlao sie ze wezyk wychodzacy od zaworu NGR byl poszarapany w kilku miejscach. zmienilem i wszytko perfekt