logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Silnik w napędzie CD Sony KSS 213D warczy, ale nie kręci płytą - co zrobić?

piotrmos 14 Gru 2004 19:46 1752 14
REKLAMA
  • #1 1060290
    piotrmos
    Poziom 10  
    Witam.
    Wymienilem dzisiaj laser w sony (kss 213d) i przestal dzialac silnik wirjacy plyta.
    Przypominam sobie, ze raz pociagnalem silnie, myslac ze zdejme ten spodek na ktorym siedzi plyta.
    Objaw jest taki, ze silnik warczy - slychac ze cos sie dziej, ale sie w ogole nie kreci.
    Co z nim jest?
    Jestem amatorem, wiec poprosze łopatologicznie.
    Dzieki, pozdrawiam.
    (?) - ozdobnik?[h]
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 1060305
    _PREDATOR_

VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 2311
    Witam
    Najprawdopodobniej zwichrowałeś ośkę lub przesunołeś ją względem wirnika i komutatora (szczotki). Jest to tak pracyzyjnie wykonany silniczek, że tylko jego wymiana.
    Konto firmowe:
    ELMAX
    Małe Przedmieście 20/4, Olesno, 46-300 | Tel.: 535 XXX XXX (Pokaż) | Strona WWW: http://ftp.interka.pl/~elmax/about.php
  • #3 1060395
    piotrmos
    Poziom 10  
    Rozumiem, najprawdopodobniej to bedzie to.
    Ile taki silniczek moze kosztowac?
    Czy dostane go w sklepie elektronicznym, czy raczej trudno?
    Moze podac jakis mode, nr ser czy cos?

Dodano po 17 [minuty]:

Spisalem model silniczka:
    RF-310T-11400
    D/V 5.9
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 1060500
    Gmedza
    Poziom 15  
    Ocena: 31
    Silniczek raczej ciężko dostać. Postaraj się znależć jakiś używany od innego sony. Ale najlepiej naprawić ten co jest. Do oważnych świat należy!
    Jeżeli masz lutownicę to wylutuj go i może da się rozebrać.Obejżyj dokładnie co się stało. Niekoniecznie jest to silniczek ze szczotkami. Może wtstarczysama regulacja.
    Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #5 1060567
    piotrmos
    Poziom 10