logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Kompresor zamiast sprężonego powietrza w butelkach?

modrih 30 Gru 2011 04:09 15495 41
REKLAMA
  • #1 10322173
    modrih
    Poziom 20  
    Ocena: 29
    Witam!

Jak myślicie czy takie cudo:

http://allegro.pl/metalowy-kompresor-najmocniejszy-fv-mocny-580254-i1983097838.html

Emitowało by takie ciśnienie jak z butelki z powietrzem do czyszczenia elektroniki?

Czy można w takim celu zastosować kompresorek? :) Czy też mimo wszystko będzie emitował za niskie ciśnienie powietrza?

Chodzi mi o ciśnienie takie samo jak w sprzedawanych puszkach z powietrzem :D , pytam bo nie mam doświadczenia z kompresorami. A chciałbym używać czegoś z nieograniczonym zasobem powietrza :) bo za kilka butelek "zwróciłby" mi się taki kompresorek

pozdrawiam
  • REKLAMA
  • #2 10322374
    Qbuś
    Poziom 38  
    Ocena: 875
    Taki kompresorek się nie nadaje do "pryskania powietrzem" bez dodatkowego zbiornika na sprężone powietrze, jest przeznaczony "do pompowania", ma małą wydajność, jest głośny,brak wyłącznika ciśnieniowego, itp... no i zasilanie =12V ! Na temat kompresorów, sprężarek jest dużo tematów, poszukaj, poczytaj, może coś ci "podpasuje" i sobie zmontujesz porządne "urządzonko" do przedmuchiwania. :D
  • #3 10322399
    carot
    Poziom 26  
    Ocena: 643
    Cytat:
    NAJMOCNIEJSZY MOCNY

Haha. Kompresor z HS 18 jest mocny, a nie to. Zrób sobie kompresorek z agregatu z lodówki, będzie lepszy.
  • #4 10322407
    Madrik
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 1181
    Kupujesz na złomie starą gaśnicę ok. 2kg. Wytrzymują do 16 barów, nawet pianowe i proszkowe. Koszt nowej, ok. 80zł.
    Do tego kompresor lodówkowy z "odzysku".
    Filtr powietrza, mały - można wykonać samemu.
    Samochodowy filtr paliwa, osuszacz - można zrobić samemu.
    Mały manometr o zakresie do 4 atmosfer. Kilka węży ciśnieniowych.