logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Najprostszy program do nagrywania płyt CD z muzyką po polsku?

cyryl70 30 Gru 2011 23:16 16110 15
REKLAMA
  • #1 10326563
    cyryl70
    Poziom 11  
    Ocena: 49
    witam wszystkich Jestem początkujący chciałem się nauczyc nagrywac plyty CD z muzyką Jaki program wybrać żeby był najprostszy? czy są programy z polskim opisem?
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #5 10326895
    terminator988
    Poziom 20  
    Ocena: 7
    na nero pracuję już 7 lat i jest bardzo dobre na początku będzie ci powoli szło ale po tygodniu będzie ok
  • REKLAMA
  • #6 10326911
    Mithgar
    Poziom 12  
    Ocena: 4
    Witam,
    Polecam Ashampoo Burning Studio, przerzuciłem się na niego z Nero i moje wrażenia są bardzo pozytywne.
    Pozdrawiam.
    Mateusz
  • REKLAMA
  • #8 10327395
    adamas_nt
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Ocena: 658
    Od lat używam programu Ashampo, ale w darmowej wersji 6.xx Link
    Zgadzam się z opiniami powyżej. Prosty, przejrzysty interfejs, żadnych problemów.
  • #9 10327577
    Damian0396
    Poziom 16  
    Alcohol 120% też jest.. Najpopularniejsze nero
  • #10 10327663
    bodziom257
    Poziom 21  
    Ocena: 17
    Najbardziej rozpowszechnione są pakiety Nero. Darmową alternatywą jest np. program CDBurnerXP. Ja korzystam z wersji 4.0. Jest to bardzo prosty w obsłudze program na dodatek w języku polskim.
    Z bardziej zaawansowanych programów polecam UltraISO. Płatny ale mnóstwo funkcji.
  • #12 10327849
    bodziom257
    Poziom 21  
    krzychupar napisał:
    A od kiedy program UltraISO służy do nagrywania płyt CD/DVD z danymi, czy plików WAV,MP3,AVI itp. Program ten jest głównie narzędziem do zarządzania obrazami ISO.

Ja za jego pomocą nagrałem już niejedną płytę CD i DVD. Również na konsolę PS2. Więc nie rozumiem twojego postu.
  • #14 10328062
    bodziom257
    Poziom 21