Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Escort 1.6 16V 94r dohc rozrząd

09 Sty 2012 19:42 9612 6
  • Poziom 8  
    Witam. Potrzebuje schematu lub jakichś wskazówek jak ustawić rozrząd w Fordzie Escorcie z silnikiem 1.6 16V z 94r. Silnik posiada oznaczenie DOHC. Wiem, że wałki rozrządu blokuje się od tyłu w głowicy lecz nie wiem gdzie szukać znaku na wale korbowym. Jeśli ktoś wie coś na te temat proszę o pomoc:)
  • Poziom 32  
    Karamba165 napisał:
    Witam. Potrzebuje schematu lub jakichś wskazówek jak ustawić rozrząd w Fordzie Escorcie z silnikiem 1.6 16V z 94r. Silnik posiada oznaczenie DOHC. Wiem, że wałki rozrządu blokuje się od tyłu w głowicy lecz nie wiem gdzie szukać znaku na wale korbowym. Jeśli ktoś wie coś na te temat proszę o pomoc:)


    Nie ma znaku ,do tego koło bez klina,potrzebna blokada wału.
  • Poziom 8  
    Czyli jak ustawić teraz wał korbowy?:) pomóżcie bo już się trochę zapędziłem i wszystko rozkręcone:)
  • Poziom 9  
    Powinno coś być na kole zamachowym ale nie jestem pewien.Ja tam bym szukał.
  • Poziom 22  
    wojtekryba napisał:

    Nie ma znaku ,do tego koło bez klina,potrzebna blokada wału.

    Akurat w tych jest znak na misce i na kole a koło jest na klinie.To jest escort i stary zetec od klina odeszli w focusie.
    Ford Escort 1.6 16V 94r dohc rozrząd
  • Poziom 8  
    Dziś sprawdziłem i będzie tak jak na rysunku wyżej jak skręcę głowice to się okaże czy na 100% tak powinno być:)
  • Poziom 8  
    Witam. No i mam problem z tym Escortem. Rozrząd jest złożony głowica też auto odpala. Na wysokich obrotach silnik pracuje dobrze a na wolnych tak jakby nie chodził na jeden cylinder. Ale co jeszcze... z rury wydechowej kopci się białym gęstym dymem który szybko wyparowuje. Podejrzewam ze powodem tego jest niedopalona mieszanka w cylindrach gdyż po wyjęciu świec widziałem że denko tłoka jest mokre w jednym było nawet parę mm benzyny. Zabieram się za kolektor ssący bo to jedynie może mieć jakiś wpływ na to co się dzieje jeśli jednak się mylę to dajcie jakąś inna wskazówkę. Pod cewka zapłonową jest rurka wychodząca z kolektora przez którą silnik zasysa powietrze, gdy ja zatkam lub podłącze do nie wiem czego:) (zbiorniczek pod kolektorem wydechowym) ale tam ja powinniśmy podłączyć silnik też gaśnie. To prawda że nie łatwo zrobić Forda to fakt:)