Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Lodówka Samsung Side by Side nie działa rozmrażanie naprawa czujnik temperatury

11 Sty 2012 17:32 22480 13
  • Poziom 8  
    Witam
    Proszę życzliwych forumowiczow o pomoc - zepsula mi sie około 3 letnia lodówka Samsung - przestala mrozić oraz specyficznie buczała. Okazało sie po rozebraniu lodówki ze agregaty są dobre, (chodzi dokładnie o chłodziarkę) , buczy zamarznięty wentylator, po rozkuciu i usunięciu lodu lodówka działała OK . Wyświetlacz temp na lodowce wariował pokazywał np. -1 stopień a w smrodku bylo +10. Mysle ze nie dziada OK funkcja rozmarzania - wniosek nie działa grzałka albo sterowanie grzałki. Ponieważ jestem laikiem moje pytanie:
    a)gdzie mogę kupić taki czujnik? Czy to są jakieś specjalne czujniki? Może zewrzeć go?
    b) Grzałkę podłączyć na krotko z ominięciem czujnika?
    Dziękuje za pomoc i sugestie.
    Lodówka Samsung Side by Side nie działa rozmrażanie naprawa czujnik temperatury Lodówka Samsung Side by Side nie działa rozmrażanie naprawa czujnik temperatury
  • Poziom 10  
    Grzałkę śmiało podpinasz pod 220v i zobaczysz czy grzeje, jeśli nie kupisz taką na allegro za 189pln. (grzałka parownika). wymiany śmiało możesz dokonać sam. W niektórych serwisach powiedzą że grzałka nie występuje jako część serwisowa co jest bzdurą.( miałem takie przypadki.)
  • Poziom 1  
    witam

Mam dokładnie ten sam problem.

Dziwne jest to że jak zdejmę obudowę i zostawię ją w środku (wszystko podłączone) ale nie styka do "żeberek chłodzących" to jest OK.
    Widać że czasami mrożą a czasami nie (mój wniosek, że grzałka działa)

Po zmontowaniu wszystkiego po jakimś miesiącu zamarza wiatrak i wszystko pod obudową.(dużo lodu)

Jestem bardzo początkujący w sprawach lodówek :)

Od czego mam zacząć w sprawdzaniu, czy tylko ratuje mnie naprawa w serwisie. (Jest po gwarancji)
  • Poziom 13