Witam chciałem kupić komputer do gier za 4500zł ale nie znam się na tym może byście mi coś doradzili chciałbym by był przyszłościowy.
Czy wolisz polską wersję strony elektroda?
Nie, dziękuję Przekieruj mnie tamWieśmak napisał:Ja wole jednak 1 a lepszą kartę a po co mi i7 do gier jak wystarczy i5 2500k płyta
główna Asrock P67 PRO3 (B3) nie jest przyszłościowa? Co do dysku ssd wystatrczy 64G.
fiend_ napisał:A jakiż tam i7 przyszłościowy, różni się raptem posiadaniem HT które przydaje się głównie w profesjonalnych zastosowaniach a w grach oba procesory zachowują się identycznie. 4.5 GHz i5-2500k to naprawdę wystarczający procesor nawet do 2x 7970.
7950 to ciekawa karta i jeśli trochę zaczekasz to warto będzie ją wziąć. SSD 60~ na system wystarczy, cena ok. 400zł., np Corsair Force, Crucial M4 itp. Do drogiej jednostki dołożyłbym do Corsaira/Seasonica/XFX.
reaper616 napisał:
Myślę, że za jakiś czas będzie ciężko pograć w najnowszą grę na i5, a na i7 nie.
Cytat:Mówię Ci, że 60 GB za mało. Miałem i się przejechałem. Win 7 + aktualizacje + kopie 'przedaktualizacyjne' to na dziś około 30 GB. Tylko czekać, aż miejsce na dysku się skończy i będzie problem.
Cytat:Grafika może i fajna, ale nie przekonuje mnie, tzn. jak robić coś, żeby się pochwalić, oj przepraszam, pograćto 2 grafiki (SLI || CrossFire) jest lepszym rozwiązaniem z tego względu, że taniej wychodzi. Poza tym jedna grafika ma mniej wyjść... Więc jak chce się pograć na 10 telewizorach na raz, poukładanych obok siebie, to 2 karty dadzą radę, a jedna nie.
fiend_ napisał:
Bzdura, bo HT daje praktycznie zerowe lub marginalne zyski w grach.
fiend_ napisał:
Na systemową partycję najlepiej dać tylko podstawowe programy + sterowniki, cała reszta zadowoli się partycją z HDD i imo wystarczy. Kopie można z tego co wiem przenieść na drugi dysk.
fiend_ napisał: