Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra H 1.3 CDTI szarpanie podczas przyśpieszania i ze stałym obrotami 1.5k

CooL2000 15 Lut 2012 22:59 9648 4
  • #1 15 Lut 2012 22:59
    CooL2000
    Poziom 8  

    Witam wszystkich, po raz drugi chciałem się zapytać i poprosić o radę odnośnie samochodu z tematu..
    Link do starego topica Link

    Co do stukania/cykania poruszanego w starym temacie, po regeneracji wtrysków nie ustąpiło lecz zmieniło swój dźwięk, ale mniejsza o tym..

    Odnośnie "nowego" starego problemu też opisywanego który po regeneracji nie ustąpił.
    Mianowicie na każdym biegu w zakresie 1-1.6k samochód przy delikatnie wciśniętym pedale gazu szarpie gdy wcisnę np do spodu idzie normalnie bez szarpania. Jeżeli jest zimny to już w ogóle tragedia przebić się przez ten zakres obrotów.
    Co do stałego szarpanie, samochód szarpie zawsze na około 1.500 obr jadąc z takimi obrotami trzeba mocno trzymać kierownicę...

    Dziś jadąc z prędkością około 80 km/h samochód jakby się "zresetował" dosłownie na jedną sekundę zegary spadł do zera po czym się podniosły, mrugnął też check engine, jadąc dalej nic się nie działo ( zrobiłem jakieś 30 km od tego zdarzenia)

    Sprawdzając błędy metodą ręczną "gaz-hamulec" wyskakują takie trzy, jeżeli są one związane z przepływką to chciałbym dodać, ze odpinałem ją i chwile jeździłem bez.. Różnicy nie odczuwałem.. Kontrolka układ kontroli emisji spalin podczas sprawdzania miga.

    ECN 011005
    ECN 010005
    ECN 119162

    Reasumując :
    Rocznik 2008 95k na blacie
    Silnik 1.3 66kW 16V Z13DTH diesel
    Olej jak i wszystkie filtry wymienione
    Wtryski zregenerowane

  • #3 16 Lut 2012 11:42
    CooL2000
    Poziom 8  

    Dwa pierwsze błędy związane są raczej z przepływką, co do trzeciego błędu nie ma go niestety opisanego.

    Trzeci błąd odnosi się do układu wtryskowego i pojawił się po wczorajszym "resecie" autka ale szarpanie towarzyszy mi już ponad miesiąc.

  • #4 17 Lut 2012 10:24
    corb
    Poziom 12  

    P1191 - ciśnienie szyny paliwowej. Przez to szarpie. Zacznij od sprawdzenia szczelności f.paliwa, podłącz tech i sprawdź czy szybko spada ciśnienie szyny po zgaszeniu silnika.

  • #5 29 Mar 2012 22:46
    CooL2000
    Poziom 8  

    Padające pompa paliwa była przyczyną szarpania, problem rozwiązany.

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo