logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

przedwzmacniacz do mikrofonu dynamicznego ze starego głośnika??

keyooo 20 Lut 2012 23:36 2692 8
REKLAMA
  • #1 10575556
    keyooo
    Poziom 9  
    Witam, mam taki problem kupiłem niedawno mikrofon dynamiczny (niedrogi) i podłączając go do komputera natknąłem się na taki problem, że kiedy staram się coś mówić czy "staram się" śpiewać dźwięki są słabe i nie wyraźne. Przeszukując internet i to forum dowiedziałem ssię o czymś takim jak przedwzmacniacz i tutaj moje pytanie czy ten oto głośnik komputerowy Creativa może nadać się na taki preamper ??przedwzmacniacz do mikrofonu dynamicznego ze starego głośnika??
    Jestem zielony jeśli chodzi o elektronikę dlatego bardzo proszę o łapotologiczne wyjaśnienie jeżeli dałoby radę coś z tym zrobić. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #2 10575676
    kizek
    Poziom 35  
    Ocena: 486
    Jeżeli chodzi o podłączenie mikrofonu do PC to musisz sprawdzić we właściwościach audio jakie masz ustawienia.
  • REKLAMA
  • #3 10576378
    keyooo
    Poziom 9  
    Tu nie chodzi o ustawienia w komputerze, tam jest wszystko dobrze. Pytanie jest tylko czy ten głośniczek nadaje się na przedwzmacniacz a jeśli tak to co trzeba było z nim zrobić i w jaki sposób połączyć z mikrofonem by spełniał taką funkcję.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #4 10576597
    kizek
    Poziom 35  
    Ocena: 486
    Z tego co się orientuję to wejście w komputerze pod mikrofon, kiepsko obsługuje mikrofony dynamiczne. Koledze potrzeba typowy przedwzmacniacz mikrofonowy. Podłączając wyjście tego wzmacniacza pod wejście do PC kolega może sobie uszkodzić to wejście w PC.
  • #5 10576884
    keyooo
    Poziom 9  
    A tak wracając do mojego pytania, jest ktoś mi wstanie na nie odpowiedzieć?? Bardzo mi na tym zależy.
  • #6 10576919
    krisxxl
    Poziom 28  
    Ocena: 201
    Witam