logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

EXCEL wykres giełdowy z linią trendu, wskaźnikami itp

Jendrus13 09 Mar 2012 23:27 4389 7
REKLAMA
  • #1 10656688
    Jendrus13
    Poziom 2  
    Witam
    Jestem trochę zielony w excelu a chciałbym stworzyć wykres na którym jednocześnie znajdowałyby się notowania giełdowe (a więc cena max minimum i zamknięcia) oraz inne linie / wskaźniki.
    Drugim rozwiązaniem byłoby stworzenie wykresów jeden pod drugim, ale wykresu giełdowego nie można łączyć ani z liniowym, ani z kolumnowym (chyba że można?)
    Próbuję jakoś utworzyć wykres giełdowy w inny sposób ale nie wiem jak np połączyć punkty w pionie aby przy pomocy wykresy punktowego uzyskać giełdowy.
    Chciałbym uzyskać efekt podobny do tego na obrazkach.

Link do obrazków:
    https://obrazki.elektroda.pl/7460330200_1331331977.jpg

Pozdrawiam i liczę na pomoc.
    Załączniki:
    • EXCEL wykres giełdowy z linią trendu, wskaźnikami itp wykresy.jpg (151.34 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • #2 10657127
    walek33
    Poziom 29  
    Ocena: 81
    Excel ma w sobie wykres giełdowy.
  • REKLAMA
  • #3 10657427
    Jendrus13
    Poziom 2  
    tak, ale wykresu giełdowego z liniowym czy słupkowym nie można łączyć tak jak np liniowego i kolumnowego, a na tym mi zależy
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #5 10659279
    Jendrus13
    Poziom 2  
    No tak ale mi właśnie zależy żeby samemu coś takiego sklecić bo skoro autorom programów takich jak Statica , Power Trader czy Amibroker się udało to jestem pewien że w excelu jest to możliwe. Pytanie tylko jak to zrobić ;/
  • #6 10659434
    walek33
    Poziom 29  
    Ocena: 81