Po sylwestrze alarm zaczoł dziwnie sie zachowywać i uniemożliwiał uruchomienie samochodu.
Więc wziełem do ręki instrukcje autoalarmu do reki zrobiłem ręczne wyłączenie "RESET".
I alarm się wyłączył ale nadal jest zablokowany silnik.
Niestety nie ma w istrukcji jak pomownie włączyć ten alarm.
Czy wie ktoś jak włączyć spowrotem autoalarm albo zneutralizować blokade silmika ??
Za szybkie odpowiedzi bardzo dziękuje !!
gg:1619153 mail: qqla(malpa)os.pl
Witam , jezeli to jest alarm langeford ! to jak wyłaczyłes go zapłon i reset silnik powinien odpalic ,chyba że akumulator jest padnięty! ponowne uruchomienie alarmu nastepuje normalnie z pilota,bez problemu - chyba ze akumulator padniety jest to nic z tego! silnik w tym alarmie blokuje zwykły przekaznik ,ktory jest osobno gdzies kolo centralki! ale watpie w to zeby padł. pozdrawiam! w razie pytan hippisnr1(malpa)wp.pl
Dzięki ci wielkie za odpowiedz na post ale akumulator jest na pewno
sprawny, przedstawie sytuacje szerzej:
Sytuacja przed resetem:
Centralny zamek normalnie działał lecz gdy próbowałem uruchomić
samochód właczał się co pare sekund alarm. Tak jak bym się włamywał
do własnego samochodu.
Sytuacja po resecie:
Centralny zamek nie diała dioda LED nie mróga, wogule się nie świeci.
Dopływ paliwa odcięty.
Pilot na pewno działa, lecz co do przekaźnika przed resetem moglem przez jakis krótki czas gazować.
jak sie historia potoczyla dalej z tym alarmem? u mnie zrobilo sie dzisiaj kropka w kropke to samo z langefordem (hornet?? - przynajmniej taka nazwa jest w skroconej instrukcji) i nie za bardzo wiem co robic - silnik sie uruchomic nie daje, jak przekrecam kluczyk to slychac spod maski stukanie jakby cos "zaskakiwalo" - przekaznik? znalazlem przycisk od resetu ale nic sie nie zmienia jak go uzyje. bede wdzieczny za jakiekolwiek info.
Dzięki ci wielkie za odpowiedz na post ale akumulator jest na pewno
sprawny, przedstawie sytuacje szerzej:
Sytuacja przed resetem:
Centralny zamek normalnie działał lecz gdy próbowałem uruchomić
samochód właczał się co pare sekund alarm. Tak jak bym się włamywał
do własnego samochodu.
Sytuacja po resecie:
Centralny zamek nie diała dioda LED nie mróga, wogule się nie świeci.
Dopływ paliwa odcięty.
Pilot na pewno działa, lecz co do przekaźnika przed resetem moglem przez jakis krótki czas gazować.
Centralny zamek jeśli połączony jest z alarmem bardzo często "wariuje" przy słabej masie alarmu - sprawdź masę bo jeśli jej nie ma to nie świeci dioda, system nie reaguje na pilota a efekty mogą właśnie takie być...
To samo dotyczy zasilania głównego alarmu - jeśli przerywa, wypala bezpiecznik, jego gniazdo itp. to efekty moga być identyczne.
Włączanie sie syreny (jeśli jest z zasilaniem) przy próbie uruchomienia auta to z reguły słaby akumulator (!!!) i podkrada energię z aku syrenki. Czy jest tam syrena z podtrzymaniem? Jeśli tak to powinna wyć w powyższych przypadkach z problemami zasilań (masa centrali i ew. plus centrali) - chyba, że wyłączyłeś ją kluczykiem - nic nie wspominałeś.
Pozostaje więc kolejna możliwość - przeprogramowałeś "niechcący" centralę alarmu i przy użyciu reseta aktywowałeś funkcję "pseudo kidnapera" - w tych modelach antynapad jest realizowany dość specyficznie i nie do końca przekonująco. Alarm odlicza cyklicznymi dźwiękami czas, a potem blokuje. Jeśli tak to wystarczy w oparciu o instrukcję obsługi wyłączyć tą funkcję. Temat był parę razy maglowany na forum. To w zasadzie powinno rozwiązać problem - jeśli nie, to wezwij specjalistów bo sprawa będzie poważniejsza
mam pytanie przy właczeniu ogrzewania na max dioda zaczyna mrugac sprawdzałem mase jest wporzadku , i jak zaprogramowac ponownie czujniki ultra dzwiekowe
A do czego podłączyłeś +12V to też może być przyczyna. MUsisz posprawdzać połączenia. Coś masz skaszanione. Ultradźwięków się nie programyje tylko reguluje czułość na centralce ultradźwięków. POZDRAWIAM
A "+po zapłonie" nie jest przypadkiem podpięty pod dmuchawę? Faktycznie coś tam jest zdrowo skaszanione Trzba by porządnie posprawdzac te zasilania, bo coś jest niewątpliwie nie tak... A ta masa to na pewno taka z zapasem, czy tylko sprawdzona próbnikiem?
u mnie zrobilo sie dzisiaj kropka w kropke to samo z langefordem i nie za bardzo wiem co robic - silnik sie uruchomic nie daje, jak przekrecam kluczyk to slychac spod maski stukanie jakby cos "zaskakiwalo" - przekaznik? znalazlem przycisk od resetu ale nic sie nie zmienia jak go uzyje. bede wdzieczny za jakiekolwiek info.
r
mam to samo nie moge dziada odpalić i na dodatek nie wiem gdzie jest przycisk Resetu--gdzie go szukać
poradzicie coś?