Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

passat b6 2,0tdi brak mocy i przeładowanie

21 Mar 2012 20:30 10535 16
  • Poziom 21  
    Mam Problem z passatem jest to silnik na pompowtryskach, z 2005r
    Mimo tego, że passatowi wyraźnie brakuje mocy. tzn rozpędza sie do 120km/h z dużymi trudnościami.
    Przy jeździe na wysokim biegu z wciśniętym pedałem przyspieszenia w podłogę po chwili pojawia się tryb awaryjny.
    Auto prawidłowo się zachowuje tylko w zakresie obrotów od 2000-2500
    przyrost ciśnienia doładowania jest nie typowy.
    Przy jeździe z niskich obr. spada poniżej atm. przy około 1500obr jest 1,2bara
    a przy 2000 2,4bara i tak trzyma do przeładowania, ale mocy mu brakuje.
    Egr sprawdzony i wyczyszczony.
    cięgno do sterowania łopatek turbiny pracuje lekko w pełnym zakresie.
    Podciśnienia szczelne.
    Wydech wyciągałem aby sprawdzić czy nie zapchany, ale to nic nie dało.
    Więcej nie mam pomysłów.
    Liczę na pomoc.

    Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych.[P]
  • Poziom 10  
    A jakie błędy Ci wyrzuca ?
  • Poziom 21  
    wyrzuca błąd przeładowania czyli zbyt wysokie ciśnienie doładowania
    Przy przestawionym rozrządzie chyba by niee było synchronizacji wałków,
    a w tym przypadku jest dobrze.
    Chyba, że tu czujnik jest na jednym wałku i jest mozliwe przestawienie rozrzadu tak, że wszystkie parametry sa w porządku
  • Poziom 29  
    Witam
    Podaj błędy jakie wywala auto .
    Podaj jakie ciśnienie pokazuje MAP sensor może on zakłamuje (gr.11)
    Pzdr
  • Poziom 21  
    Numeru bledu teraz sobie nie przpomne. ale napewno chodzi o zbyt wysokie ciśnienie turbo.
    Czujnik ciśnienia wymieniłem na nawy bo podejrzewałem, że może pzekłamywć.
    przy przeładowaniu jest chyba cisnienie około 2600
  • Poziom 29  
    Coś przegapiłeś .
    Może zespół zaworów .
    Robiłeś statycznie 11gr. w BS
    Dynamicznie gr 10 ,11
    Daj logi do obejrzenia .
  • Poziom 21  
    właśnie wydaje mi sie, ze to moze być zespół zaworów, bo zobaczyłem, ze jak włączam test egr to grucha od turbo też sie porusza.
    Musze podmienic, zespól zaworów, ale narzie takiego niemam
  • Poziom 29  
    Odepnij gruszkę i sprawdź manometrem vacu jakie masz podciśnienie .
  • Poziom 21  
    juz to spawdzilem na samym poczatku, wartosci nie pamietam, ale chyba ponad 1bar podcisnienia jest. mam taki tester co ma poprostu zielone pole i jest wtedy dobrze,
    w każdym razie podciśnienia mu nie brakuje. wszystkie wężyki tez sprawdziłem
  • Poziom 21  
    to jest 2,0 nie 1,9 jak połączy zwyklym vagiem to logi zrobie, kts-em raczej mi sie to nie uda.
    Gruszka sprawdzona czy działa i czy działa płynnie, bo czasem tak jest, że gruszka sie przycina.
    Jak nie wymienie zespołu zaworów to nie będe miał pewnosci, że działąją one dobrze, bo jak narazie dla mnie są największym podejrzanym
  • Poziom 29  
    Czy 2.0 czy 1.9 nie gra roli do logów silnika zwykł VAG
    W logach będzie widać zależności między obrotami ,ciśnieniem, a sterowaniem zaworu podciśnienia .
    Jak masz możliwość podstawiania części to podstawiaj .
    Pzdr
  • Poziom 40  
    Kombinuj tak dalej a skończy się to rozerwaniem tej rury "s".
    Pomyśl - coś musi "upuszczać" ten nadmiar ciśnienia, typowa usterka.
  • Poziom 21  
    typowa to by była gdyby były zapieczone łopatki turbiny.
    a w tym przypadku bardzo ładnie pracują.
    Narazie bez logów moge napisac to co mi sie nie podobało:
    do 2000bbr ciśnienie doładowania zmierzone mniejsze niż wymagane przez sterownik.
    od 2000obr do 2500 wszystko dobrze.
    powyżej ciśnienie wyższe niż wymagane przez sterownik.
    oczywiście to parametry podcas jazdy.
    Na postiju nie łapie przeładowania.
    Jeszcze jedna rzecz niewiem czy istotna. Auto było po kolizji wczesniej podobno jezdzilo dobrze. Samochód dostał w drzwi kierowcy
  • Poziom 29  
    Aleksander_01 napisał:
    Kombinuj tak dalej a skończy się to rozerwaniem tej rury "s".
    Pomyśl - coś musi "upuszczać" ten nadmiar ciśnienia, typowa usterka.


    Kolego nie wprowadzaj w błąd .
    West Gate był w turbo bez zmiennej geometrii. VNT działa zupełnie inaczej.
    Przy turbo z vnt komputer widząc przeładowanie obcina dawkę paliwa.
  • Poziom 39  
    A chipa nikt nie robił?
    Albo ktoś sztangę sobie na oko regulował.