Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot Trekker 50 - paliwo nie dochodzi do cylindra

Rafal162 29 Mar 2012 17:06 8128 5
  • #1 29 Mar 2012 17:06
    Rafal162
    Poziom 7  

    Witam. Posiadam skuter Peugeot Trekker 50ccm. Od 2 lat jeździł bez zarzutów do teraz. Mianowicie problem polega na tym, że podczas jazdy skuter nagle zgasł, nie mam pojęcia dlaczego. Nie jestem za dobrym mechanikiem, ale próbowałem coś w nim grzebać, na początek sprawdziłem świece, jest sucha nawet po długiej próbie odpalenia. Myślałem, że to może być wina gaźnika - rozkręciłem go, przeczyściłem dyszki, sprawdziłem przewody od baku, wygląda na to że do gaźnika paliwo dochodzi, lecz nie ciągnie go do cylindra. Na gaźniku jest coś jak ssanie automatyczne czy też zawór ssący, czy mogło to paść i przez to paliwo nie dostaje się do cylindra, czy może problem tkwi gdzieś indziej. Może ktoś może mi pomóc. Z góry dzięki. :)

    -1 5
  • #2 29 Mar 2012 22:35
    helena33
    Poziom 27  

    Ssanie na pewno, ale jeszcze membrana pod gaźnikiem, czasem pęka i nie zassie paliwa.

    1
  • #3 30 Mar 2012 18:19
    Rafal162
    Poziom 7  

    Mam jeszcze taki pytanie, przy gaźniku jest takie małe coś, przychodzi to do gaźnika i ma typ iglicy jest to automatyczne. To jest to ssanie? Zamyka dopływ paliwa do cylindra? Dołączam zdjęcie, jak to się fachowo nazywa, bo nie wiem co mam kupić i czy to może być przyczyną

    Peugeot Trekker 50 - paliwo nie dochodzi do cylindra

    1
  • #4 30 Mar 2012 18:22
    39006
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 30 Mar 2012 20:29
    Rafal162
    Poziom 7  

    Chcąc sprawdzić czy ten zawór w ogóle działa podłączyłem go do akumulatora i chciałem sprawdzić czy iglica wysunie się lub podniesie, ale ona nawet nie drgnęła. Może to być przyczyną że paliwo nie dochodzi do cylindra?

    0
  • #6 31 Mar 2012 10:16
    helena33
    Poziom 27  

    Może być przyczyną, ale nawet po długim kopaniu musi odpalić. Więc przydało by się dogłębnie przeczyścić gaźnik, sprawdzić tą membranę, oraz uszczelnienie silnika, czyli uszczelniacze, uszczelki cylindra.
    Jak masz zdjęty gaźnik to przyłóż palce na łączniku gaźnika i pokręć silnikiem z rozrusznika, powinieneś odczuwać tylko zasysanie powietrza.

    -1