Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nie mogę uruchomić mojego Komputera

04 Kwi 2012 20:19 1340 11
  • Poziom 7  
    Witam kupiłem nową płytę GA-G41MT-S2PT s775 na procku E2180 chodził normalnie po zakupie używanego procka E6750 i wymianie przestał się uruchamiać Po załączeniu wiatrak procka się uruchamia ale nic więcej się nie dzieje chodzi chłodzenie z karty ale żadnego dzwięku nic nic też dalej się nie uruchamia. Po wymianie na stary procek ktory pracował E2180 do tej pory teraz nic to samo chłodzenie procka karty rusza i to wszystko. W serwisie powiedział mi kolega że to na 99%płyta ale mam ją dwa tygodnie nówka nie wiem już sam próbowałem odpalić po odłączeniu wszystkich innych elementów nic Musze chyba wysłać płytę do serwisu Co sądzicie?

    Płyta GA-G41MT-S2PT s775 Nowa
    Procek Intel Duo2Core E2180;E6750
    Grafika GIGABYTE GeForce 210 1GB! DDR3 (590/1600)Nowa
    Pamięć Good Ram 2x 4 GB GR1333D364L9/8GDC Nowa
    Dyski 2 x WD Caviar Green, 3.5'', 1TB, SATA/600, 64MB cache (WD10EARX)
    Zasilanie FEEL - 400ATX
  • Poziom 33  
    Zasilacz śmieć podmieniałeś go ?
    Głośnik podpiety na płycie ? wyjmij np ram czy będą jakieś sygnały ?
  • Poziom 43  
    Najpierw podstaw porządny markowy zasilacz. W 99% przypadków winny jest kiepskiej jakości zasilacz. Później zrób Clear CMOS (reset Bios). Dalej zobaczymy.
  • Poziom 7  
    Resetowałem już bios wyjmując baterię.
    Wyciągałem kartę graficzną. na płycie jest zintegrowana
    Podpiąłem tylko płytę z procesorem bez pamięci, speaker nawet się nie odezwał.
  • Poziom 36  
    Czyli pewnie mr. Feel ubił Ci zestaw.
    Ale tak dla większej pewności zrób to, co pisali koledzy wyżej - podmień zasilacz.
  • Poziom 33  
    A zasilacz podmieniałeś ? bez tego dalsze posty są bezcelowe :cry:
  • Poziom 7  
    Wszystko oprócz zasilacza
  • Poziom 25  
    no to wymień zasilacz lub pożycz od kogoś i zobaczy czy się uruchomi
  • Poziom 7  
    Zasilacz sprawdzony cztery kondensatory wypukłe uszkodzone wydawał dziwne piski u mnie tego nie było zabezpieczenia działają a więc powiedzieli że nie mógł uszkodzić płyty, procki sprawdzone działają a więc poszukuje w miarę taniego do 100zł - 120zł zasilacza co proponujecie
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    W tym dziale nic Ci nie zaproponujemy. Załóż temat o zakupie zasilacza w stosownym do tego dziale.
  • Poziom 7  
    Witam mam pytanko wysłałem płytę do sklepu 21.03.2012, bo za jego pośrednictwem płyta trafiła do serwisu w celu naprawy lub stwierdzenia innej usterki. Dowiedziałem się na forum że w serwisie przebywa max 5dni. Pisałem do sklepu odpowiedzieli mi że oni wysyłają do dystrybutora a on kieruje ją do serwisu. Minął miesiąc a płyta dalej na informacji w sklepie ma status wysłana do serwisu. Sklep nie wie ile to jeszcze może potrwać. Nie mogę się nigdzie dowiedzieć jak wygląda naprawa gwarancyjna i ile może trwać sklep znany dużo pozytywnych opinii, ale mnie olewają. Tak naprawdę to działała mi 8 dni myślę że są przepisy które to określają. Czy mógłby mi ktoś pomóc bo już powoli mnie to wkurza. Proszę!!

    Nie otrzymałem gwarancji na żaden z trzech produktów kupionych w sklepie oprócz tej którą sam mogę sobie wydrukować a więc myślę że chodzi o gwarancję wewnętrzną sklepu
    Karta gwarancyjna wydrukowana z strony sklepu
    Procedura zgłaszania reklamacji:

    DLA PRODUKTÓW OBJETYCH GWARANCJA PRODUCENTA:
    reklamacje nalezy kierowac bezposrednio do autoryzowanych serwisów producenta. Wykaz i dane kontaktowe znajduja sie na stronie producenta lub karcie gwarancyjnej dołaczonej do produktu.
    termin realizacji gwarancji producenta okreslaja zapisy na karcie gwarancyjnej produktu lub zapisy na stronie producenta.
    na wyraźne życzenie klienta serwis sklepu moze złozyć reklamacje do serwisu producenta działajac w imieniu klienta.

    DLA PRODUKTÓW OBJETYCH GWARANCJA WEWNETRZNA SKLEPU:
    Na stronie zaloguj sie i wypełnij zgłoszenie serwisowe dotyczace wadliwego produktu
    Postepuj zgodnie z instrukcjami przekazanymi w odpowiedzi na zgłoszenie
    okres realizacji reklamacji na towary objete gwarancja wewnetrzna sklepu wynosi zwykle do 14 roboczych od dnia dostarczenia sprzetu do serwisu .........
    w przypadku gdyby termin realizacji reklamacji przekroczył 30 dni roboczych sklep zobowiazuje sie na zyczenie klienta do natychmiastowej wymiany produktu lub zwrotu pieniedzy.

    Dziś mija 25 dzień