Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Civic 1.3, urwany czujnik podciśnieniowy w kolektorze dolotowym

papcio470 26 Kwi 2012 23:09 1543 2
  • #1 26 Kwi 2012 23:09
    papcio470
    Poziom 2  

    Witam
    Wiąże się z następującymi problemami w Hondzie Civic 1.3 mam urwany czujnik podciśnieniowy w kolektorze dolotowym. Co to za czujnik i do czego on służy??
    Drugi problem to praca silnika na gazie. Ogólnie samochód jest mułowaty Raz jest dobrze raz nie, po rozgrzaniu są momenty w których nie chce wejść na obroty na wolnych pracuje równo a po dodaniu gazu zdławia się i gaśnie nie chce wejść na obroty, podczas jazdy jeśli depnę dość mocno to słabo się wkręca muszę delikatnie operować gazem wtedy idzie, nieraz gdy jej depnę na postoju to na pierwszej przepustnicy jest ok a na drugiej nie chce wchodzić na obroty. Wyczytałem na jakimś forum że może w butli gazowej znajdować się woda?? Na benzynie wszystko jest ok. Dodam jeszcze że parownik jest nowy, przewody i świece także.

    0 2
  • #2 27 Kwi 2012 01:04
    marcpol
    Poziom 20  

    Czujnik podciśnienia mierzy chwilowe obciążanie silnika, na tej podstawie obliczany jest czas wtrysku i nie tylko.

    0
  • #3 20 Maj 2012 23:13
    papcio470
    Poziom 2  

    Witam ponownie dzisiaj uporałem się z pracą silnika na gazie. Przyczyną falowania i braku mocy była za duża dawka powietrza. Przytkałem gardziel filtra powietrza szmatą i wyregulowałem ponownie gaz w sumie zmniejszyłem jej sporą dawkę autko teraz zwija asfalt i pali na dotyk. Jeśli bd robili taki patent zapchajcie szmatą obudowę filtra od strony wewnętrznej a na dolot powietrza wstawcie wąż o średnicy wewnętrznej ok 2 cm to w zupełności wystarczy, nie zatykajcie obudowy na zewnątrz bo bd musieli zatkać jeszcze częściowo dolot podgrzewanego powietrza z nad kolektora wydechowego. :)

    0
  Szukaj w 5mln produktów