logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

bateria jest wykryta przez komputer ale sie nie laduje

djcosmo2012 06 Cze 2012 13:39 2247 5
  • #1 10973248
    djcosmo2012
    Poziom 2  
    Panowie kupilem laptop dell i mam w nim baterie którą komputer widzi ale jest informacja podłączono do zasilania nie ładuje, mam nieoryginalną ładowarkę nastawioną na 19V 4.0 A czy to może być jej wina bios przy starcie komputera wykrywa że ładowarka jest nie oryginalna i pyta czy pójść dalej czy wejść do bios jestem początkującym użytkownikiem także proszę o możliwie łopatologiczny sposób naprawienia tego przypadku, z góry dziekuję za pomoc
  • #2 10973276
    eSport
    Poziom 9  
    Ocena: 4
    Mam taką prostą odpowiedź u mnie tak było :D Ja mam przycisk pod laptopem który jak przesunę to mi nie ładuje nawet jak podłącze ladowarkę a ją wykrywa :) sprawdź czy ów takiego nie masz :) a jeśli nie działa to inny powód pewnie :)
  • #3 10973287
    djcosmo2012
    Poziom 2  
    mam takowy przesuniecie zwalnia baterie nic innego nie ma a sprawdziłem programem battery mon bateria jest wyladowana do 0 % czy po dluzszym czasie pod pradem jest szansa ze problem rozwiaze sie sam?? czy nie mam co na to liczyc
  • #4 10973915
    krzychu1985^

Poziom 28  
    Ocena: 151
    Na początku powinieneś sprawdzić Twoją baterię w innym laptopie, dalej inną baterię w Twoim laptopie, następnie inny zasilacz.
    Konto firmowe:
    Krzysztof Łukasik LukasKomp
    Elizy Orzeszkowej, Ostrzeszów, 63-500
  • #5 10974896
    Wiesław Rzepka

Poziom 32  
    Ocena: 156