Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jak utworzyc partycje pod Samsung Recovery Solution

23 Cze 2012 20:48 18316 35
  • Poziom 8  
    Witam
    Kupiłem laptopa i popełniłem katastrofalny błąd.
    Chciałem utworzyć partycje gdyż posiadam dysk 720Gb i miałem systemowy 50gb oraz partycje SAMSUNG 100MB i dysk localny D o pojemności 680GB chciałem zrobić sobie z 4 dodatkowe partycje lecz wyskakiwał błąd ze nie może być więcej niż 4 podstawowe partycje. Sciągnołem taki program na gparted i niestety jestem zielony i usunołem wszystkie partycje. Teraz chciałbym powrócić do momentu z przed tego błędu posiadam płytkę recovery . Co teraz zrobilem :
    - Zainstalowałem System Win7 z dołączonej plyty od samsunga z WIN7 HP 64bit
    Chciałbym utworzyć partycje pod płytkę recovery i przywrócić stan laptopa z przed pierwszego uruchomienia czyli Systemowy dysk 50gb , localny 680 i SAMSUNG RECOVERY 100MB. Bardzo bym prosił jeżeli jest obecny jakiś dobry człowiek który napisałby mi pomoc do powrotu systemu. Z góry będę wdzięczny. Pozdrawiam
  • Pomocny post
    Poziom 43  
    sonR napisał:
    Zainstalowałem System Win7 z dołączonej plyty od samsunga z WIN7 HP 64bit

Jak masz płytę, to nie potrzebujesz HDD recovery.

Jak się upierasz, to napisz do kolegi linuks, on pomaga w takich sprawach.
  • Pomocny post
    Spec od komputerów
    Jak masz DVD recovery to wystartuj z niej komputer i przywróć stan fabryczny jeżeli nie zależy na danych. Jak zależy na danych to je wcześniej odzyskaj na inny nośnik. Napisz dokładnie co w gparted robiłeś.
  • Poziom 8