Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra 1.4b 1995r. - wyciek spod uszczelki

30 Cze 2012 19:42 4024 8
  • Poziom 10  
    Witam, po wymianie uszczelki pod głowicą udało się zatrzymać spalanie płynu chłodniczego - cisnienie ok. Zauważyłem jednak że uszczelka pod głowicą się poci i puszcza trochę oleju - zapewne silnikowego - teraz po 2 miesiącach od wymiany - czy można jeszcze coś z tym zrobić - np spróbować dokręcić?
    Głowica planowana - kolejność dokręcania zachowana.
  • Poziom 12  
    Tego raczej nie dokręcisz, ew. pozrywasz szpilki/śruby (prawidłowym momentem dokręcałeś??). Jeśli nie masz ochoty na ponowne rozkręcanie, może wystarczy silikon wysokotemperaturowy...
  • Poziom 27  
    A głowica była sprawdzana przed montażem liniałem na płaskość powierzchni?
  • Poziom 15  
    ja bym spróbował dokręcić :)
  • Poziom 29  
    Czy ktoś planował głowicę przed zmianą uszczelki? Bo jak nie to robota była na marne
  • Poziom 10  
    Była planowana i dokręcana zgodnie z kolejnością ale... może za mocno?
  • Poziom 27  
    Dokreca sie zawsze zalecanym momentem.
  • Poziom 19  
    markslew napisał:
    Dokreca sie zawsze zalecanym momentem.


    Dokręca się zawsze zgodnie z danymi serwisowymi.

    zizu77 napisał:
    Zauważyłem jednak że uszczelka pod głowicą się poci i puszcza trochę oleju


    Jesteś pewien, ze cieknie z pod głowicy, a nie np: z oringu aparatu zapłonowego (częste), uszczelki pokrywy zaworów (standart) lub obudowy wałka rozrządu (uzycie "silikonu do kibla" zamiast dedykowanej pasty GM do takich celów).
    Umyj wszystko dokładnie benzyną ekstrakcyjną, a później oglądaj.
  • Poziom 14  
    Może należało by przy wymianie uszczelki sprawdzić długość śrub głowicy ewentualnie wymienić śruby na nowe . Dokładnie wyczyścić otwory śrub, zbiera się tam olej i płyn chłodniczy