Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak podłączyć amplituner i dwa wzmacniacze?

mmmaaattt 30 Jul 2012 15:39 4272 18
    mmmaaattt
    Level 9  
    Witam, jestem laikiem w nagłośnieniu. Chce kupić kino domowe ale czytałem na forum ze do odtwarzania muzyki najlepszym rozwiązaniem jest kupić amplituner KD i wyjściem pre-out podłączyć wzmacniacz stereo. ale potrzeba mi jeszcze podłączyć zwykły wzmacniacz na 6 głośników który zasili głośniki w kuchni (wbudowane w sufit) i głośniki na tarasie. I tu moje pytanie. Czy istnieją amplitunery z dwoma wyjściami pre-out? Jak jeszcze można podłączyć taki zestaw? Proszę o pomysły
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
    petrus
    Level 24  
    Wystarczy, że kupisz rozdzielacz 1rca na 2rca.
    Są też amplitunery KD z 2-gą strefą, poczytaj trochę o tym :)
    mmmaaattt
    Level 9  
    Dzięki

Mam zamiar podłączyć taki zestaw:

4 x głośniki sufitowe do wzmacniacza stereo(1)
    2 x głośniki czołowe do wzmacniacza stereo(2)
    głośniki przestrzenne do amplitunera KD, a do wejść frontowych amplitunera KD podłączyć dwa głośniki na zewnątrz domu.

Wzmacniacze stereo(1,2) do amplitunera rozdzielaczem pod wyjście pre-out.

Dobrze kombinuje czy to nie bedzie działało?
    Pablo1964
    Moderator
    Zupełnie nie rozumiem sensu takiego połączenia. Na zewnątrz domu zastosuj sprzęt estradowy. Amplituner i komplet głośników w jednym pomieszczeniu - tylko wtedy kino domowe ma sens.
    mmmaaattt
    Level 9  
    ale głośniki sufitowe są w innym pomieszczeniu.. tylko wzmacniacze chce mieć w jednym miejscu. w pomieszczeniu z TV bedzie tylko kino domowe, z tym że głośniki "czołowe" podłączone do wzmacnicza stereo bo zwiekszyć jakość odtwarzanej muzyki.
    Pablo1964
    Moderator