Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pralka Amica PCP - Obcieranie po wymianie fartucha.

03 Wrz 2012 19:29 3840 9
  • Poziom 9  
    Witam. Po wymianie fartucha pralki na nowy obciera się bęben o nowy fartuch. Próbowałem poprawić jego montaż ale jest wszystko ok. Może jest tak że nowy musi sie dotrzeć do bębna. Proszę o pomoc bo jestem początkującym "serwisantem" domowym i ten fartuch wymieniłem tylko dzięki czytaniu postów na tym forum.
  • Poziom 17  
    Zrób jedno krótkie pranie i napisz o efektach
  • Poziom 9  
    Zrobiłem, pranie sie uprało tylko podczas końcowych wirowań gdy bęben chodzi już prawie bez wody słychać obcieranie się o fartuch a po otwarciu pralki czuć zapach gumy i w załamaniu fartucha widać kawałki startej gumy.
  • Poziom 17  
    Jeżeli nowy fartuch jest oryginalny to jest tylko zle założony albo wada fabryczna fartucha.

Dodano po 2 [minuty]:

Czy bęben nie wydaje się obniżony?
    Nie ma luzu ?
    Łożyska są dobre ?
  • Poziom 9  
    Fartuch jest dobrze założony (innej możliwości nie ma Aquaspray pasuje, te trzy otworki przelewowe są na dole, sprężyny siedzą tam gdzie powinny), czyli co , musi sie "dotrzeć" ?
    Ps. Łożyska trochę "wyją" ale przecież przy starym fartuchu były w takim samym stanie.
  • Poziom 17  
    Skoro wszystko jest na miejscu to zostaw jak jest.Naprawy pralek na odległość tak wyglądają.Pozdrowienia
  • Pomocny post
    Specjalista AGD
    jjacek25 napisał:
    Łożyska trochę "wyją"
    I tu może być powód tarcia, jeżeli bęben ociera o fartuch na dole.
    jjacek25 napisał:
    Łożyska (...) przy starym fartuchu były w takim samym stanie.
    Ale stary fartuch był stopniowo ścierany przez bęben.
    jjacek25 napisał:
    co , musi sie "dotrzeć" ?
    Nic, ma nie ocierać.
    Czy warga zbiornika w miejscu mocowania fartucha została wyczyszczona z ew. brudu, kamienia itp.?
  • Poziom 9