logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Pralka Amica PCP - Obcieranie po wymianie fartucha.

jjacek25 03 Wrz 2012 19:29 6183 9
REKLAMA
  • #1 11275403
    jjacek25
    Poziom 10  
    Ocena: 7
    Witam. Po wymianie fartucha pralki na nowy obciera się bęben o nowy fartuch. Próbowałem poprawić jego montaż ale jest wszystko ok. Może jest tak że nowy musi sie dotrzeć do bębna. Proszę o pomoc bo jestem początkującym "serwisantem" domowym i ten fartuch wymieniłem tylko dzięki czytaniu postów na tym forum.
  • REKLAMA
  • #2 11275431
    kamild90210
    Poziom 17  
    Ocena: 105
    Zrób jedno krótkie pranie i napisz o efektach
  • REKLAMA
  • #3 11275460
    jjacek25
    Poziom 10  
    Zrobiłem, pranie sie uprało tylko podczas końcowych wirowań gdy bęben chodzi już prawie bez wody słychać obcieranie się o fartuch a po otwarciu pralki czuć zapach gumy i w załamaniu fartucha widać kawałki startej gumy.
  • REKLAMA
  • #4 11275525
    kamild90210
    Poziom 17  
    Jeżeli nowy fartuch jest oryginalny to jest tylko zle założony albo wada fabryczna fartucha.

Dodano po 2 [minuty]:

Czy bęben nie wydaje się obniżony?
    Nie ma luzu ?
    Łożyska są dobre ?
  • REKLAMA
  • #5 11275540
    jjacek25
    Poziom 10  
    Fartuch jest dobrze założony (innej możliwości nie ma Aquaspray pasuje, te trzy otworki przelewowe są na dole, sprężyny siedzą tam gdzie powinny), czyli co , musi sie "dotrzeć" ?
    Ps. Łożyska trochę "wyją" ale przecież przy starym fartuchu były w takim samym stanie.
  • #6 11275601
    kamild90210
    Poziom 17  
    Skoro wszystko jest na miejscu to zostaw jak jest.Naprawy pralek na odległość tak wyglądają.Pozdrowienia
  • Pomocny post
    #7 11276062
    zhudomel
    Specjalista AGD
    Ocena: 3372
    jjacek25 napisał:
    Łożyska trochę "wyją"
    I tu może być powód tarcia, jeżeli bęben ociera o fartuch na dole.
    jjacek25 napisał: