logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

[Kupię] Urządzenie wielofunkcyjne, proszę o poradę

12chinczyk 02 Paź 2012 17:20 3201 9
REKLAMA
  • #1 11369925
    12chinczyk
    Poziom 10  
    Witam,

Bardzo bym prosił forumowiczów o pomoc w wyborze sprzętu, gdyż jestem zupełnym laikiem w tej kwestii, coś niecoś czytałem tu i tam, ale nic mi to nie pomogło. Dlatego chce poradzić się fachowców.

Szukam urządzenia wielofunkcyjnego do zastosowań domowych - drukuję ok. 150 stron miesięcznie. W kwestii czy będzie to urządzenie atramentowe czy laserowe - tu proszę o podpowiedź.

Musi być skaner do zgrywania stron lub zdjęć do komputera, możliwość kopiowania stron (coś a'la xero) no i oczywiście sposobność drukowania. Generalnie drukuję 90 % tekstów (gdzie 95% jest koloru czarnego), ale jednak czasem kolorów też trzeba użyć, aczkolwiek zdjęć nie drukuję więc nie musi być dobra jakość druku kolorowego.

Oczywiście podstawą jest tania eksploatacja urządzenia, nie mam zamiaru nabijać kasy producentom ani na to pieniędzy. Muszą być albo BAAARDZO tanie tusze, ewentualnie możliwość dolewania tuszu, w przypadku laserówek tak samo, musi być możliwość bezproblemowych regeneracji czy kupna taniutkich zamienników, do tego bez żadnych chipów liczących czy sprawdzających stan ilości tuszu, lub bezproblemowa możliwość obejścia/wyłączenia/dezaktywowania/resetu czy coś w tym stylu tych pierdół zwiększających niepotrzebnie koszty. W dotychczasowym beznadziejnym urządzeniu wielofunkcyjnym - Brother DCP 115C np. było tak, że jak się kończył jeden kolor to nawet na czarno drukować nie można było - denerwowało mnie to tak, że aż przywaliłem któregoś dnia w to urządzenie i już nie działa - i dobrze !!! badziewie szajsowate. W ogóle to cenię urządzenia solidne, i takiego też szukam, żeby nie było za delikatne.