Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
MetalworkMetalwork
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra G 1.7TD - Check świeci - brak mocy P1220 P0400

04 Paź 2012 09:49 12453 7
  • Poziom 10  
    Witam autko po zmianie silnika zaczęło mieć taki objaw jak w opisie.
    Gdy zaświeci check to jakby turbina przestałą działać. Węże od podciśnienia wszystkie wymienione, serwo ok, przepływka ok.

    Oto dokładniej jak sprawa wygląda.
    Gdy ciągniemy autko np na biegu 3 od obrotów 1000 (tak żeby go zmuliło) to przy około 2000obr włącza się check i świeci.
    Ale natomiast gdy dość agresywnie kręcimy auto na obrotach to zazwyczaj check się włączą między 2000-2500obr i trwa to moment i jest uczucie jakby wyłączyła się a potem nagle włączyła turbina
  • MetalworkMetalwork
  • Użytkownik usunął konto  
  • MetalworkMetalwork
  • Poziom 10  
    Egr wyczyszczony (było w nim masę oleju)
    Vakum wymienione bo zamiast ciągnąc i robić podciśnienie pluła olejem.
    Egr zaczął teraz elegancko chodzić (w dodatku wymieniłem wszystkie przewody podciśnienia)
    Siłownik Egr też wszystko OK.
    Kolektor ssący wyczyszczony.

    Dalej ta sama usterka.
  • Poziom 25  
    P1220 Wadliwe działanie układu krytycznego 1

    Wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem
    Następstwo:

    Maksymalna moc została zredukowana.
  • Poziom 36  
    Zawór upustowy turbiny działa prawidłowo?
  • Poziom 25  
    Popatrz na listę danych:
    pożądany początek wtrysku
    rzeczywisty początek wtrysku

    przy każdej prędkości obrotowej ,mają się zgadzać!!

    Dodano po 1 [minuty]:

    jurekk55 napisał:
    Zawór upustowy turbiny działa prawidłowo?


    Nie to DTC!!
  • Poziom 1  
    witam
    Mialem identyczny problem. Samochod nie chcial jechac, zaswiecal sie check engine i tak jakby turbo przestalo dzialac, a w dodatku palil ok. 9l. Zaslepilem egr a samochod zaczal jezdzic jak nowy, ladnie wchodzi na obroty tylko jeszcze nie wiem jakie teraz wyjdzie spalanie. na pewno mniejsze bo nie jest tak katowany. Nie wiem czy takie zaslepianie moze spowodowac jakas awarie i czy to mozna robic, ale nie bede narazie kupowal nowego zaworu za 200 zl. Jesli mozna to robic bez zlych skutkow, to goraco polecam. przestalem myslec o wymianie auta :)

    Dodano po 1 [minuty]:

    Dodam jeszcze ze kilkakrotnie czyscilem egra i wydawalo mi sie ze jest sprawny
  • Poziom 10  
    Przepraszam że tak późno, ale powodem była padająca elektryka p.wtryskowej.