logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

PayU - z czym to się je?

artur00 06 Paź 2012 22:24 1833 6
REKLAMA
  • #1 11384531
    artur00
    Poziom 25  
    Ocena: 30
    Witam
    Chodzi oczywiście o płatności w znanym serwisie aukcyjnym, dostałem emaila że są pieniążki od kupującego na koncie payu, zrobiłem wypłatę na swoje konto 2012-10-05 21:37:44 -ma nadal status rozpoczęta. Pytanie do Was - to tyle trwa ?
    Myślałem że pieniążki z payu będą u mnie na koncie w parę minut po uruchomieniu procedury wypłaty. Na Allegro za bardzo nie piszą ile to ma trwać.
    Nie mam doświadczenia z payu, a i sama procedura jest jak dla mnie dość skąpo opisana.
  • REKLAMA
  • #2 11384552
    goldi74
    Poziom 43  
    Ocena: 1530
    PayU dosyć długo wypłaca pieniądze na konto bankowe. Dopiero w poniedziałek możesz się spodziewać zaksięgowania przelewu na swoim koncie.
  • REKLAMA
  • #3 11384664
    bartek138
    Poziom 10  
    A czy kupując przez paya można normalnym przelewem zapłacić?
  • REKLAMA
  • #4 11384682
    goldi74
    Poziom 43  
    Ocena: 1530
    bartek138 napisał:
    A czy kupując przez paya można normalnym przelewem zapłacić?
    Można.
  • #5 11386020
    DiZMar
    Poziom 43  
    Ocena: 6514
    artur00 napisał:
    Witam
    Chodzi oczywiście o płatności w znanym serwisie aukcyjnym, dostałem emaila że są pieniążki od kupującego na koncie payu, zrobiłem wypłatę na swoje konto 2012-10-05 21:37:44 -ma nadal status rozpoczęta. Pytanie do Was - to tyle trwa ?
    Myślałem że pieniążki z payu będą u mnie na koncie w parę minut po uruchomieniu procedury wypłaty. Na Allegro za bardzo nie piszą ile to ma trwać.
    Nie mam doświadczenia z payu, a i sama procedura jest jak dla mnie dość skąpo opisana.