logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Czarna seria Seagate Barracuda 7200.11 1TB-Błąd LED:0000000CC FAddr:0025BE0F

tomasz12347 07 Paź 2012 23:14 3741 9
REKLAMA
  • #1 11388728
    tomasz12347
    Poziom 9  
    Ocena: 2
    Witam,jest to mój pierwszy post wiec proszę o wyrozumiałość.Jestem posiadaczem dysku jak w temacie który też uległ awarii. Zgodnie z samouczkami których jest w internecie cała masa postanowiłem go naprawić.Zaznaczę że nie jestem laikiem w dziedzinie naprawy komputerów ale tym razem poległem :cry: . Ale do rzeczy,podłączyłem dysk do terminala i po ustaniu pracy talerzy wciskam Ctrl+z otrzymuje komunikat F3 T> podaje komendę przejścia na poziom drugi i tu ZONK w terminalu wyświetla mi się taki komunikat LED:0000000CC FAddr:0025BE0F
    Przeszukałem sieć i niestety tylko jeden temat i to w dodatku bez rozwiązania.Może ktoś już miał taki problem i wie co oznacza ten błąd, a rozwiązanie tego na pewno przyda się nie tylko mi.Z góry dziękuje.
    A zapomniałem dodać firmware: LC11
  • REKLAMA
  • #2 11405820
    tomasz12347
    Poziom 9