logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

D-LINK 300 - Jak wykonac podloczenie 2 laptopa pod d-link 300 prosze

rzymski15 10 Paź 2012 15:33 1302 6
REKLAMA
  • #1 11397248
    rzymski15
    Poziom 2  
    Witam mam malutki problem a ze jestem zielony w komputerach więc problem zrobił sie wielki zakupilem router d-link Wireless G Router DIR-300 zainstalowalem go pieknie ładnie chodzi przez wi-fi na laptopie z systemem windows 7 teraz mam gorsze zmartwienie musze pod ten router podłoczyć 2 laptop z systemem xp i tu zaczyna sie problem nie wiem kompletnie jak to zrobić i bardzo prosiłbym o pomoc o wyjasnienie krok po kroku co cza wykonac bardzo prosze o odpowiedz
  • REKLAMA
  • #2 11397377
    lama227
    Poziom 11  
    Piszesz o dwóch laptopach z XP, zakładam więc, że obydwa posiadają stosowne modemy do transmisji bezprzewodowej. Sprawa jest więc prosta: wejdź w panel sterowania/połączenia sieciowe i wybierz "kreator nowego połączenia". W oknie jakie się otworzy, wybierz link "sieci bezprzewodowe w zasięgu". Dalej już prosto. Otworzy się okno z listą odnalezionych sieci. Może być ich nawet kilkanaście, ale myślę że znasz nazwę swoje sieci domowej. Właśnie tę wybierz. Podaj hasło i do przodu. Drobne uwagi: Dobrze jest nadać swojej sieci unikalną nazwę, nie domyślną, w stylu "TP-Link" i koniecznie wybierz szyfrowanie w trybie WPA2 (jak to zrobić masz w instrukcji Routera). Czynność z wyszukiwaniem sieci powtarzasz na obu laptopach. Gdyby to były jakieś starożytne laptopy, czekałby Cię zakup modemów i instalacja sterowników, ew dodatkowego oprogramowania, które tak między nami, uważam za zbędne - XP zawiera wszystko co potrzebne do działania. Pozdrawiam.
  • REKLAMA
  • #3 11397599
    rzymski15
    Poziom 2