Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ferguson AF1018SE - proszę o opinie.

SP2QVX 29 Sty 2005 14:36 2175 11
  • #1 29 Sty 2005 14:36
    SP2QVX
    Poziom 12  

Witam Wszystkich.
    Proszę o opinie na temat tego tunera. Chciałbym poeksperymentować z odbiorem TVSAT cyfrowej (kilka lat wstecz używałem zestawu analogowego) -jestem początkujący w tej tematyce. Czy dostępne oprogramowanie do tego tunera jest stabilne, gdzie szukać najlepszych wersji itp. Może jest inny tuner który godny jest uwagi.
    Dziękuję za wskazówki

0 11
  • #2 29 Sty 2005 19:21
    kwaeme
    Poziom 15  

witam,
    jak pewnie wiesz Ferguson AF1018SE nie posiada wyświetlacza, diody sygnalizują stan odbiornika. Po wgraniu softu z bajerami, diody nie spełniają swojego zadania, cały czas świecą na zielono-czerwono i nie wiadomo czy tuner jest włączony czy wyłączony. Znajomy ma takiego fergusona, powiem jedno nie zamieniłbym się z nim na mojego DSR5001, mogę przysiąc że nie mam z nim najmniejszych problemów, a co najważniejsze ma wyświetlacz i nieźle wygląda. Aha i jeszcze jedno jeśli miałbym wybrać pomiędzy DSR5001 a AF3018SE to i tak wybrałbym 5001. Wielu moich znajomych ma te fergusony i coś ciągle niezadobrze im chodzą, zawieszają się, dsr jest znacznie lepiej dopracowany :)
    Gdzie szukać softu? Polecam tu.
    pozdrawiam

0
  • #3 30 Sty 2005 04:40
    automatyk
    Poziom 14  

AF1018SE był najtańszy z rodziny Fergusonów FTA, ale możliwości ma podobne do innych <czyli b. duże >. Trzeba poszukać softu na upload, info na forum

0
  • #4 30 Sty 2005 12:06
    snajper555
    Poziom 10  

zgadza sie, ten tuner to jest niby najubozszy model, ale mozliwosci ma calkiem niezle. polecam strone laki, tam jest szczegolowy opis. mozliwosci "rozbudowy" ma rowniez naprawde duze. zreszta wszystko zalezy od oprogramowania. no, prawie wszystko;)

0
  • #6 18 Lut 2005 07:58
    ixs
    Poziom 16