Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Servizza
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki wybrac język programowania w tym przypadku ?

magnato 28 Lis 2012 12:47 1116 6
  • #1 28 Lis 2012 12:47
    magnato
    Poziom 6  

Witam,

W temacie programowania jestem zielony, chciałbym zając sie programowanien i projektowaniem stron internetowych. Chciałbym zrobic własną stronke internetowa, jest dosc skomplikowana, lecz na samym początku byłyby to kilka sliderów przesuwnych ze zdjęciami które wrzucali by uzytkownicy na swoich kontach do odpowiednich kategorii. Kategorie byłyby połączone ze sliderami w których owe zdjęcia byłyby wyswietlane. Do tego doszły by funkcje logowania, komentowania zdjęc itp.

Wiem że jest dużo języków programowania lecz chciałbym sie nauczyc konkretnego który najbardziej przydłaby mi sie w projektowaniu strony w owej tematyce. I tutaj kieruje do Was swoją prosbę. Jakiego języka użyc ?
    Tak jak wczesniej mówiłem jestem w temacie zielony, lecz zamierzam zakupic potrzebną literature i poprostu nauczyc sie programowac.

Pozdrawiam

0 6
  • Servizza
  • #2 28 Lis 2012 13:12
    arnoldziq
    Moderator Programowanie

To pytanie było zadawane na forum setki razy.
    Proszę poszukać w dziale "Programowanie Początkujący" lub w dziale "Tworzenie stron WWW".

0
  • Servizza
  • #3 28 Lis 2012 13:55
    superduo
    Poziom 13  

html + css + php + java script (jquery) - to niezbędne minimum na początek.

Ale jeśli chcesz żyć z projektowania stron to podobno lepiej pisać w tych Microsoftowych wynalazkach.. Tyle że one są wszystkie odpłatne.

0
  • #4 28 Lis 2012 15:00
    markonedj
    Poziom 22  

superduo napisał:

Ale jeśli chcesz żyć z projektowania stron to podobno lepiej pisać w tych Microsoftowych wynalazkach.. Tyle że one są wszystkie odpłatne.