Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Router Cisco EPC3925 - Zanikający internet

28 Lis 2012 20:49 2112 3
  • Poziom 2  
    w chwili obecnej mam modem razem z ruterem cisco model EPC3925. Gdy na laptopie z windows 7 w prawym dolnym rogu na sile sygnału sieci bezprzewodowej pojawia sie żółty trójkąt z wykrzyknikiem internet zanika (to znaczy nie moge otworzyć żadnej strony) o dziwo gdy ogladam telewizję przez internet online program cały czas trwa a reklamy pojawiające się na ekranie pojawiają się błędem brak łaczności z internetem a telewizja cały czas jest. Po mimo braku internetu siła sygnału jest znakomita a wszystkie lampki na modemie migają cały czas tak samo czy internet jest czy go nie ma. drugi laptop mam podpięty przewodem do modemu i internet zanika jednocześnie na przewodzie jak i po Wifi. Problem się zaczoł po zmianie abonamentu przeszedłem z 25 mb/s na 60 dostałem modem z wbudowanym ruterem i od tego czasu ponad 2 miesiące trwa mój problem. Dzwoniłem do UPS konsultanci przysyłali mi serwisantów którzy wymieniali za każdym razem modem ten jest 5 ale to nic nie pomogło. Ostatnim razem serwisant kazał mi uruchamiać cmd wpisywać ping 192.168.100.1 -t żeby sprawdzać czy jest internet i z moich obserwacji wychodzi że jest zadnych braków w dostawie a strony cały czas się niezawsze otwierają.

    Myślałem ze jest to wina Laptopa z windows 7 bo laptop też jest nowy ok 2 miesiące że to może być coś z kartą sieciową ale 2 laptop ma windows WP i jest to samo nie wspominając że w telefonie też w tym samym momencie co w laptopach zanika internet.

    Jak masz jakikolwiek pomysł daj znak z góry dzięki.

    P.S. instalowałem nowe sterowniki karty sieciowej w nowym kompie ale nic nie pomogło.

    Proszę poprawić błędy językowe w poście oraz temat, gdyż jest nieregulaminowy - punkty 3.1.13 i 3.1.15 regulaminu forum. [piterus99]
  • Moderator - Sieci, Internet
    Internet zanika na 3 różnych urządzeniach na raz na różnych mediach, "nierwany" ping do adresu 192.168.100.1 oznacza, że kontakt z routerem jest poprawny - więc internetu po prostu "nie ma" na WAN routera i nic z tym sam nie zrobisz - zgłaszaj do dostawcy.
  • Poziom 2  
    dzwoniłem już do nich 5 razy i za każdym razem wymieniają mi modem na nowy bo twierdzą że poprzedni był niesprawny. Czy jest jakiś sposób aby sprawdzić czy internet faktycznie dochodzi do modemu np na laptopie podając odpowiednie komendy w cmd zaobserwować kiedy zanika zrobić zdjęcie żeby mieć jakiś dowód podkładkę do reklamacji. ????
  • Moderator - Sieci, Internet
    Z prostych testów - podłączyć lapka kablem żeby nie było składania na WiFi :), wyłączyć inne komputery w sieci. Uruchomić 2 razy "cmd", w jednym oknie puścić "ping 192.168.100.1 -t" , a w drugim np. "ping 212.77.100.101 -t". Jak zacznie "brakować" tego drugiego, a pierwszy będzie odpowiadał znaczy, że internet zniknął.