logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

6010 - gdzie można znaleźć listę niekodowanych kanałów?

mazzyland 07 Lut 2005 16:02 2132 6
REKLAMA
  • #1 1206771
    mazzyland
    Poziom 11  
    Ocena: 3
    Witam wszystkich. Jestem początkujący. Dsx edit 1.4 już mam,ale gdzie można znaleźć listę niekodowanych kanałów? Chodzi mi min. o program Bayern, itp... Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź. Sławek
  • REKLAMA
  • #2 1206784
    MIREK54
    Poziom 26  
    Ocena: 34
    W tym programie masz opcje importowania programów ze strony Lyngsat.Możesz sobie stworzyć własną listę programów i ją wgrać do tunera.
  • REKLAMA
  • #3 1206810
    mazzyland
    Poziom 11  
    Dziękuję za pierwszą radę :)
  • REKLAMA
  • #5 1207085
    mazzyland
    Poziom 11  
    Po wgraniu listy kanałów część działa a większa część nie. Dzialają Bułgaria, aljazzera itp a np Bayern nie chce.Czy moze mi ktos wyjasnic jakie to są kanały niekodowane? przy imporcie w dsx edit chodzi o te które mają opis clear? z góry dzieki! Sławek

Dodano po 3 [minuty]:

A moze ktokolwiek zechcialby porozmawiac ze mna i pomoc mi przez tel. Mam darmowe weekendy i wieczory i chetnie zadzwonie. bo cos czuje ze nie znam nawet podstaw:) My GG : 1522208. SŁAWEK
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #6 1207267
    Hirek2
    Poziom 25  
    Ocena: 62
    Cytat:
    Po wgraniu listy kanałów część działa a większa część nie. Dzialają Bułgaria, aljazzera itp a np Bayern nie chce.

Bo Bayern jest z Astry a reszta z HB. Te programy co mają napis CLEAR to są FTA. Popatrz też na oznaczenie satelit A=Astra, HB=HotBird, OTHER=inny(Syriusz,Thor,Amos itd.)
  • #7 1987757
    mazzyland
    Poziom 11  
    Oczywiście już dawno uruchomiłem 6010 za co bardzo dziekuję kolegom z forum. Gorąco pozdrawiam !!! /Sławek

Podsumowanie tematu