Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Spawarka inwerterowa Welder Fantasy czy Magnum jaką wybrać

Robert8519 09 Sty 2013 01:28 17946 9
  • #1 09 Sty 2013 01:28
    Robert8519
    Poziom 1  

Witam serdecznie,
    jestem początkującym "spawaczem" mam pytanie odnośnie następujących spawarek:
    1- http://budohit.pl/snake-200pd-spawarka-inwerterowa-mma-160a.html
    2- http://makita.hermesalfa.net/spawarka-inwertorowa-magnum-snake-200p-200a
    3 -http://www.24narzedzia.pl/spawarka-inwertorowa-mma-viper-170-160a-p-560.html

4- http://www.4weld.pl/p3272,welder-fantasy-fan-200-igbt.html
    5- http://www.karba.com.pl/spawarka-inwertorowa-welder-fantasy-constructor-mma-200-a.html
    6- http://www.4weld.pl/p2470,welder-fantasy-constructor-tig-mma-200.html
    ta sama co wyżej ale lepiej opisana
    3.1.18. Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym). [retrofood]

Którą wybrać, założenia mam takie:
    - raczej jej już nie zmienię,
    - myślę o większej mocy aby mieć w razie czego jej zapas i aby maszynka nie pracowała na wysokich obrotach,
    - Podoba mi się tig, nigdy nie miałem tego w rękach. Z różnych filmików wygląda to na łatwe i czyste wykonanie spoiny(łatwiejsze niż w MMA), ale czy w domowym warsztacie ma to sens, tj czy się opłaca dodatkowy wydatek na zakup butli itp.
    - czy w/w spawarka z TIG to tylko opcja za którą trzeba dodatkowo zapłacić czy faktycznie da się tym fajnie spawać.

Pytanko do znawców tematu:
    - czy faktycznie dużo argonu idzie przy spawaniu TIG-iem oraz,