logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Samsung LE37A551P2R - Biały ekran po minucie, brak dźwięku przez eurozłącze

hiacynt19 10 Sty 2013 16:14 21669 8
REKLAMA
  • #1 11769324
    hiacynt19
    Poziom 9  
    Ocena: 7
    Witam .
    Od razu zaznaczam że w tego typu odbiornikach jestem początkującym naprawiam od 1982 r. ale to były odbiorniki innej epoki dlatego proszę o wyrozumiałość , chcę się nauczyć naprawiać też odbiorniki nowej generacji , mój temat to Samsung LE37A551P2R - Po nie całej minucie robi się biały ekran tak jakby w negatywie , wymieniłem kondensatory w zasilaczu CM858 1000uF ,CM853 1000uF ,CM852 1000uF CM854 1000uF 470uF 25V . Napięcia 24 V ok , 12 V ok , 5 V ok , po minucie zaczynają się grzać procesory nie mogę konkretnie podać ich temperatury ale jeżeli palcem czuję temperaturę to jest około 50 stopni , jeszcze co ciekawe z anteny głos jest a przez eurozłącze i czyncze brak . Dołem dodaję zdjęcia .
    Obrazek dobry obraz .
    Obrazek zły obraz .
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #3 11770830
    hiacynt19
    Poziom 9  
    Witam .
    Wpisałem w wyszukiwarkę MODEL T - CON MT 8226 ale jest tam jeden Pana temat który nie został rozwiązany i ekran był ciemny a u mnie jest jasny . Napięcia są takie jak podane w temacie w podanych miejscach .
    Chciałbym się zapytać czy wymiana kondesadorów na płycie T-CON coś może dać ? Ponieważ w zasilaczu wymieniłem wszystkie , na płycie T-CON będzie to trochę kłopotliwe dlatego się pytam .
    Pozdrawiam .
  • REKLAMA
  • #4 11770914
    mirex
    Poziom 43  
    Ocena: 1987
    hiacynt19 napisał:
    Wpisałem w wyszukiwarkę MODEL T - CON MT 8226

hiacynt19 napisał:
    Chciałbym się zapytać czy wymiana kondesadorów na płycie T-CON coś może dać ? Ponieważ w zasilaczu wymieniłem wszystkie , na płycie T-CON będzie to trochę kłopotliwe dlatego się pytam .

W ogóle nie o to chodzi!