Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Technik Elektryk - Faber CK
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Książki dla początkującego, ogólnie o elektronice

Pir0_o 23 Sty 2013 20:59 1899 3
  • #1 23 Sty 2013 20:59
    Pir0_o
    Poziom 6  

Na samym początku witam wszystkich jest to mój pierwszy post i miejmy nadziję nie ostatni, przejdę do rzeczy poszukuję książki dla początkującego elektryka (elektryk budowlany) jestem zielony a mała lektura zawsze się przyda iż mam 14lat taka wiedza na początek mi się przyda zawsze pragnąłem zostać elektrykiem (mój brat jest elektrykiem nieraz udaje mi się z nim na małą fuszkę ale nie mieszka już z nami ma rodzinę i nie che zawracać mu że się tak wyrażę dupy). Chcę być najlepszy :D

Znalazłem taką książkę wydaje się ona dobra http://allegro.pl/sztuka-elektroniki-tom-1-i-2-komplet-horowitz-krak-i2967375636.html ale jeśli macie jakieś inne pomysły na książkę, może być też coś dla elektromontera podłączanie rozdzielni coś w tym stylu, różne układy itp.

Pewnie większość mnie oleje co on tu robi 14 lat za szkołę by się zabrał, ale dla tych pomocnych wielki +

Myślę że wyraziłem się w miarę jasno.
    Za pomoc z góry dziękuję.

0 3
  • Technik Elektryk - Faber CK
  • Pomocny post
    #2 23 Sty 2013 21:22
    Raphaw
    Poziom 20  

Książka którą podałeś to raczej dla elektronika. Poszukaj może "Teorii układów elektrycznych" Bolkowskiego, albo serii "Poradnik inżyniera elektryka" ale to książki dość ciężkie - akademickie, sporo zaawansowanej matematyki.

0
  • Technik Elektryk - Faber CK
  • Pomocny post
    #4 23 Sty 2013 22:31
    dondu
    Moderator Mikrokontrolery Projektowanie

Wprawdzie pytasz o książki dot. stricte elektryczności (choć w tytule pytasz o elektronikę i wskazujesz książkę z tego zakresu ) , to zastanów się nad tą pozycją: Elektronika. Od praktyki do teorii Zobacz sobie spis treści i przykładowy rozdział.