logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

WIWA HD90 - Jak podłączyć do TV SHARP bez Eurozłącza?

jarlaxle0 29 Mar 2013 15:00 7485 8
REKLAMA
  • #1 12127686
    jarlaxle0
    Poziom 9  
    Ocena: 1
    Witam, jestem początkujący w temacie więc proszę o wyrozumiałość. Zakupiłem Dekoder WIWA HD90 mc który podłączyłem do jednego telewizora (stary Panasonic CRT) Euro-złączem. Dekoder działa świetnie, ale mam też drugi telewizor starszy SHARP który nie posiada euro złącza. Z tyłu jest tylko wyjście Wideo dwa audio oraz złącze antenowe. Pytanie czy da się podłączyć ten dekoder do tego telewizora? I pytanie po za konkursem, co to jest i do czego służy wyjście RF LOOP THROUGH na dekoderze??
  • REKLAMA
  • #2 12127739
    jacekko0
    Poziom 31  
    Ocena: 246
    Da się podłączyć kablem euro/RCA(czincz).
  • #3 12127918
    kwarek23
    Poziom 19  
    Ocena: 17
    jarlaxle0 napisał:
    I pytanie po za konkursem, co to jest i do czego służy wyjście RF LOOP THROUGH na dekoderze??

To wyjście analogowe sygnału antenowego,służy do podłączenia b.starych odbiorników nie mających wejść AV.
  • REKLAMA
  • #4 12128104
    jarlaxle0
    Poziom 9  
    Dzięki, a czy da się rozdzielić jakoś sygnał z anteny? To znaczy obecnie odbieram na antenie siatkowej a gdybym kupił drugi dekoder to musiał bym mieć jeszcze sygnał antenowy dla niego;)
  • REKLAMA
  • #5 12128276
    LeDy
    Poziom 43  
    Ocena: 2931
    kwarek23 napisał:
    jarlaxle0 napisał:
    I pytanie po za konkursem, co to jest i do czego służy wyjście RF LOOP THROUGH na dekoderze??

To wyjście analogowe sygnału antenowego,służy do podłączenia b.starych odbiorników nie mających wejść AV.
    Pierdzielicie kwarek23 . To zwykła przelotka i nic do tego nie ma AV czy inne. Umożliwia podłączenie dwóch z jednej anteny.
  • #6 12128326
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #7 12357075