Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

WIWA HD90 - Dwa różna odbiorniki TV

jarlaxle0 29 Mar 2013 15:00 4749 8
  • #1 29 Mar 2013 15:00
    jarlaxle0
    Poziom 9  

Witam, jestem początkujący w temacie więc proszę o wyrozumiałość. Zakupiłem Dekoder WIWA HD90 mc który podłączyłem do jednego telewizora (stary Panasonic CRT) Euro-złączem. Dekoder działa świetnie, ale mam też drugi telewizor starszy SHARP który nie posiada euro złącza. Z tyłu jest tylko wyjście Wideo dwa audio oraz złącze antenowe. Pytanie czy da się podłączyć ten dekoder do tego telewizora? I pytanie po za konkursem, co to jest i do czego służy wyjście RF LOOP THROUGH na dekoderze??

0 8
  • #2 29 Mar 2013 15:10
    jacekko0
    Poziom 31  

Da się podłączyć kablem euro/RCA(czincz).

0
  • #3 29 Mar 2013 15:45
    kwarek23
    Poziom 18  

jarlaxle0 napisał:
    I pytanie po za konkursem, co to jest i do czego służy wyjście RF LOOP THROUGH na dekoderze??

To wyjście analogowe sygnału antenowego,służy do podłączenia b.starych odbiorników nie mających wejść AV.

0
  • #4 29 Mar 2013 16:24
    jarlaxle0
    Poziom 9  

Dzięki, a czy da się rozdzielić jakoś sygnał z anteny? To znaczy obecnie odbieram na antenie siatkowej a gdybym kupił drugi dekoder to musiał bym mieć jeszcze sygnał antenowy dla niego;)

0
  • #5 29 Mar 2013 17:01
    LeDy
    Poziom 43  

kwarek23 napisał:
    jarlaxle0 napisał:
    I pytanie po za konkursem, co to jest i do czego służy wyjście RF LOOP THROUGH na dekoderze??

To wyjście analogowe sygnału antenowego,służy do podłączenia b.starych odbiorników nie mających wejść AV.
    Pierdzielicie kwarek23 . To zwykła przelotka i nic do tego nie ma AV czy inne. Umożliwia podłączenie dwóch z jednej anteny.

0
  • #7 28 Maj 2013 22:39
    jarlaxle0
    Poziom 9