Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Fritz!Box 7330 SL brak połączenia z internetem

13 Kwi 2013 21:36 13143 53
  • Poziom 8  
    Sam router jest sprawny - wszystkie diody się świecą , po podłączeniu do kompa świeci się , Power/dsl - jak nacisnę to świeci się dect i wlan , przez 5s szuka internetu następnie wyskakuje żółty trójkąt i neta nie ma. Nie wiem co to powoduje , być może to , że nie mam wgranych sterowników od router ( nie mam płyty ). Internet idzie z 2 pokoju od routera do mojego routera ( mam jeszcze router Belkin który po podłączeniu działa normalnie tylko ten coś się nie chce połączyć) Sprawdzałem też wifi ( zasięg jest znakomity , telefon wykrywa router) komputer również wykrywa router , pokazuje mi się ikonka od routera i jak ją nacisnę to wyskakuje mi strona po niemiecku Fritz!Box. Opisałem wszystko najlepiej jak mogłem , nie znam się na routerach , jestem zielony w tych sprawach , a więc proszę was o pomoc.
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Jezeli masz wersje niemiecka firmware, to nie bedzie dzialalo, o tam jest tylko sterownik do Annexu B, a ty masz zapewne linie z Annexem A.

Musisz wgrac to firmware
    ftp://ftp.avm.de/fritz.box/fritzbox.7330/firm...FRITZ.Box_7330.en-de-es-it-fr.107.05.24.image

z modelu 7330 w wersji miedzynarodowej, gdzie jest Multi ANNEX. Jak wgrac, patrz moja stopka.

Czasowo strona ruKernelTool moze nie dzialac, wgraj wtedy recovery
    ftp://ftp.avm.de/fritz.box/fritzbox.7330/x_mi...x_7330.en-de-es-it-fr.05.24.recover-image.exe
  • Poziom 8  
    Tak zgadza się router jest z niemiec , Tak czytam krok po kroku , to czy ja muszę mieć xp ? bo mam win 7
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    google.
  • Poziom 8  
    I za bardzo nie wiem jak ustawić jakieś adresy ip , i po co jest to image ? co z tym zrobić bo jestem zielony w tych sprawach

Dodano po 6 [minuty]:

Dokładnie to nie wiem jak to zrobić