Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pilot od unimora działa tylko z bliska!!!

adamzelt 25 Lut 2005 11:43 4323 24
  • #1 25 Lut 2005 11:43
    adamzelt
    Poziom 12  

Ten pilot spadł mi i od tej pory działa z bliska jakieś 2m doczytałem sie że moze to być "wewnętrzne uszkodzenie kwarcu" tylko że ja jestem laikiem w tych sprawach i nie wiem co to jest "kwarc" i jak to wygląda. Prosze o pomoc!

1 24
  • Pomocny post
    #2 25 Lut 2005 11:49
    wiatron
    Poziom 10  

Najprawdowodobniej przyczyna tkwi w zabrudzeniu odbiornika podczerwieni w telewizorze.

0
  • Pomocny post
    #3 25 Lut 2005 11:52
    12robert12
    Poziom 28  

jakby się coś stało z pilotem po upadku to by wcale nie działał. Wymień baterie, przeczyść styki pod przyciskami, oraz tak jak powyżej proponuje ->wiatron.

Pozdrawiam :d

0
  • Pomocny post
    #4 25 Lut 2005 13:46
    gipter
    Poziom 14  

To owszem mógł paść kwarc, ale można spróbować wymienić diodę nadawczą w pilocie.

0
  • Pomocny post
    #5 25 Lut 2005 14:54
    pawel-bartecki
    Poziom 14  

Witam

bardzo prawdopodobne ze koledzy wiatron i 12robert12 mieli racje dodam tylko ze jak bedziesz czyscil okienko do odbiornika poczerwieni zwroc uwage na sam odbiornik. Dodam jeszcze mala rade jesli ten odbiornik stoi w pomnieszczeniu w którym pali sie papierosy to trzeba sie pożądnie przylozyc do tej czynosci

A kolega gipter uparł sie i we wszystkich postach kaze wymieniac diody

Pozdrawiam

Dodano po 3 [minuty]:

Witam

bardzo prawdopodobne ze koledzy wiatron i 12robert12 mieli racje dodam tylko ze jak bedziesz czyscil okienko do odbiornika poczerwieni zwroc uwage na sam odbiornik. Dodam jeszcze mala rade jesli ten odbiornik stoi w pomnieszczeniu w którym pali sie papierosy to trzeba sie pożądnie przylozyc do tej czynosci

A kolega gipter uparł sie i we wszystkich postach kaze wymieniac diody

Pozdrawiam

0