logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Nokia E6 – gdzie w Warszawie wymienić zbitą szybkę (ekran dotykowy działa)?

aszek81 10 Maj 2013 23:12 3573 9
REKLAMA
  • #1 12293596
    aszek81
    Poziom 2  
    Witam serdecznie,
    potrzebuje pilnie pomocy ws zbitej szybki telefonu Nokia E6. Ekran dotykowy dziala,wiec w gre wchodzi jedynie wymiana szybki (kolor szary) chyba ze cos jeszcze (o czym nie wiem bo uczciwie przyznaje ze jestem laikiem w tych kwestiach. Czy ktos z Warszawy moze pomoc? Bede bardzo wdzieczna za info/pomoc. Moj mail: a.szyszko(_at_)wp.pl

serdecznie pozdrawiam!
  • REKLAMA
  • #2 12293783
    prezes94
    Poziom 19  
    Ocena: 64
    Jesli dotyk działa to wymiana samej szybko wystarczy.Udaj sie do jakiegoś serwisu,ewentualnie moze ktos tutaj poleci jakis dobry.
  • REKLAMA
  • #3 12294056
    gruktel

Poziom 32  
    Ocena: 309
    prezes94 napisał:
    Jesli dotyk działa to wymiana samej szybko wystarczy.Udaj sie do jakiegoś serwisu,ewentualnie moze ktos tutaj poleci jakis dobry.
    I ty masz w opisie GSM :P dotyk i jak mówicie szybka to jedna integralna część nie wymienisz tego. Trzba wymienić cały dotyk i po problemie.
    Konto firmowe:
    GRUK Krystian Grudzień
    Chwałki 46, Sandomierz, 27-600
  • REKLAMA
  • REKLAMA
  • #5 12294565
    prezes94
    Poziom 19  
    Ocena: 64
    gruktel napisał:
    prezes94 napisał:
    I ty masz w opisie GSM :P dotyk i jak mówicie szybka to jedna integralna część nie wymienisz tego. Trzba wymienić cały dotyk i po problemie.
    Pisząc szybka miałem na myśli dotyk,nie bede uzywan nazw typu digitizer bo podejrzewam,ze autorka tematu nie wiedziałaby o co chodzi.
  • #6 12295491
    aszek81
    Poziom 2  
    Bardzo dziekuje za szybka odpowiedz. Propozycja obudowy powyzej niestety przekracza moje mozliwosci finansowe...poszperalam troche na allegro i znalazlam cos takiego: