logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

LG GR-389SQF - Zamrażarka nie mrozi, chłodzi ale nie wystarczająco

kruszynian 20 Cze 2013 19:27 6153 10
REKLAMA
  • #1 12438573
    kruszynian
    Poziom 9  
    Ocena: 9
    Witam, jestem posiadaczem tej chłodziarko-zamrażarki od wielu lat, miałem wcześniej problem z lodem pod szufladą zamrażarki, uporałem się z tym rozmrażając ją, przez około miesiąc wszystko było ok, dopóki dzisiaj nie zajrzałem do zamrażarki, a tam wszystko rozmrożone, jest tak w miarę chłodno, ale nie mrozi, ta rura na tylnej ścianie wieje zimnym powietrzem, ale nie jest takie jak być powinno, ktoś możę mi pomóc co sprawdzić, zrobić i jak ? z góry dziękuję
  • REKLAMA
  • #2 12439200
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #3 12439382
    kruszynian
    Poziom 9  
    nie wiem, jestem laikiem w tych sprawach ale szybko się uczę i chciałbym sam to ogarnąć, dlatego szukam tu wskazówek :) jak ją sprawdzić ? teraz wogóle patrzę że nie działa ani chłodziarka, ani zamrażarka, szok :/
  • #4 12439408
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #5 12439519
    kruszynian
    Poziom 9  
    LG GR-389SQF - Zamrażarka nie mrozi, chłodzi ale nie wystarczająco LG GR-389SQF - Zamrażarka nie mrozi, chłodzi ale nie wystarczająco

tak więc zerknąłem do środka tam i nic nie słychać żeby pracowało oprócz delikatnego szumu w zamrażarce, niby powietrze tam leci, ale nie jest zimne, bardziej takie letnie...
  • #6 12439589
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #7 12439597
    kruszynian
    Poziom 9  
    nie załącza się ani wentylator ani ta sprężarka, wentylator nawet nie widziałem żeby się załączał... no ale w każdym razie, jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy działają te rzeczy, czy trzeba coś wymienić... ?
  • #8 12439643
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #9 12439652