logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zmienić kolor listwy LED o barwie biały ciepły?

tito1994 13 Lip 2013 15:48 5157 5
REKLAMA
  • #1 12517195
    tito1994
    Poziom 9  
    Ocena: 5
    Posiadam liste led, która ma barwę ''biały ciepły''. Istnieje jakaś możliwość aby zmienić ich kolor? Poprzez pomalowania ich, albo zaklejenia czymś?
    Jestem zielony tym temacie dla tego zwracam się do was.
  • REKLAMA
  • #2 12517345
    D214d3k
    Poziom 39  
    Ocena: 629
    Istnieje ale mija się z celem. Stracisz bardzo dużo światła. Jeśli chcesz precyzyjnie dobierać barwę światła to listwa RGB sterownik.
  • REKLAMA
  • #3 12517442
    Turbo.Arek
    Poziom 16  
    Ocena: 26
    Kolega dobrze powiedział, lepiej kup listwę RGB led i będziesz mógł dobierać sobie kolor w zależności od nastroju :D.

Możesz dokupić do tego bezprzewodowy sterownik z pilotem:
  • REKLAMA
  • #4 12517543
    tito1994
    Poziom 9  
    Ocena: 5
    I tak bym zrobił ale mam już ledy i chce mieć inny kolor wykorzystując stare ,a nie kupując nowe.
  • REKLAMA
  • #5 12517656
    jarek_lnx
    Poziom 43  
    Ocena: 6039
    Cytat:
    I tak bym zrobił ale mam już ledy i chce mieć inny kolor wykorzystując stare ,a nie kupując nowe.
    Daj filtr optyczny i wytnij niepotrzebne kolory - filtr i tak będziesz musiał kupić, przejdzie przez niego tylko kilka procent światła ale zadziała,
  • #6 12639039
    Turbo.Arek
    Poziom 16  
    Ocena: 26
    jarek_lnx napisał:
    Daj filtr optyczny i wytnij niepotrzebne kolory - filtr i tak będziesz musiał kupić, przejdzie przez niego tylko kilka procent światła ale zadziała,

Reasumując: Dodanie filtra optycznego, przemalowanie nie dadzą zadowalającego efektu, po prostu będą świeciły jak będziesz patrzył na nie, ale nie dadzą światła.

Najlepiej sprzedaj tą listwę na allegro.pl i dołóż trochę i prawie będziesz miał na listwę RGB.