logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak poprawnie skonwertować kod justowania tekstu z VB6 do VB.NET 2008?

janek1111 21 Sie 2013 23:23 3267 8
REKLAMA
  • #1 12653721
    janek1111
    Poziom 13  
    Ocena: 6
    Witam.

W internecie znalazłem fajny przykład justowania tekstu tylko, że napisany pod vb6 (na nim działa bez problemu). Konwertowałem kod w vb.net 2008, ale są pewne błędy i nie da się uruchomić programu. Jako, że jestem początkujący nie mogę sobie poradzić z ich usunięciem, stąd zwracam się o pomoc. Poniżej link do strony z kodem:

Link

Dodano po 4 [minuty]:

PS. Jeśli ktoś zna inny sposób na justowanie tekstu vb.net, to prosiłbym o sugestie. Natomiast justowanie mam zamiar użyć przy drukowaniu tekstu.

Z góry będę wdzięczny za pomoc.
  • REKLAMA
  • #2 12655591
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #3 12656386
    janek1111
    Poziom 13  
    Dzięki :D . Ale czy takiego richtextbox'a da wydrukować w "PrintDocument_Page" wykorzystując przy tym rysowanie, czy pisanie innych elementów za pomocą e.Graphics. .... ? Bo jak na razie próbowałem to, albo można było drukować tylko z takiej kontrolki, albo tak jak napisałem wyżej.
  • REKLAMA
  • #4 12656608
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #5 12657890
    janek1111
    Poziom 13  
    No niestety, ostatni kod nie przenosi formatowania tekstu do wydruku, więc w tym przypadku stosowanie richtextbox'u jest zbędne :cry:
  • REKLAMA
  • #6 12659094
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #7 12666845
    janek1111
    Poziom 13  
    Twój sposób justowania tekstu jest dobry, ale niestety nie w moim przypadku. Dlatego prosiłbym o pomoc w konwersji kodu w podanym przeze mnie linku.
  • Pomocny post
    #8 12667248
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #9 12667562
    janek1111
    Poziom 13