logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zasilić radio REXON RL-102 bez akumulatorków?

szakal10 01 Wrz 2013 13:20 3294 8
REKLAMA
  • #1 12691161
    szakal10
    Poziom 2  
    Witam. Posiadam radio REXON rl-102 od jakiegoś czasu i chciałbym je podłączyć pod jakieś źródło zasilania bo denerwuje mnie to ładowanie akumulatorków. Odrazu napisze ze jestem laikiem w tych tematach i chciałbym o podpowiedz co kupić. Radio służy mi tylko do nasłuchu Straży Pozarnej.
  • REKLAMA
  • #2 12691305
    SITO79
    Poziom 27  
    Ocena: 102
    szakal10 napisał:
    chciałbym o podpowiedz co kupić.

- zasilacz STABILIZOWANY 12-13.8V o wydolności prądowej nie mniej niż 1A
    - wtyczkę
    - odpowiednią długość przewodu.

We wtyku, o ile mnie pamięć nie myli - (minus) ma iść na bolec, ale to sobie potwierdź (na zaślepce powinna być ikona), bo mogę mylić z polaryzacją jaka była w pakiecie akumulatorów.
  • REKLAMA
  • #3 12691411
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • #4 12692894
    szakal10
    Poziom 2  
    A może wiecie gdzie coś takiego kopić??
  • REKLAMA
  • #6 12693004
    szakal10
    Poziom 2  
    Ale jak ja chce miec to w domu to musze miec jeszcze przetwornice z 12V na 230v ??
  • #7 12693144
    Konto nie istnieje
    Konto nie istnieje  
  • REKLAMA
  • #8 12693326
    kondensator
    Poziom 36  
    Ocena: 245
    szakal10 napisał:
    Witam. Posiadam radio REXON rl-102 od jakiegoś czasu i chciałbym je podłączyć pod jakieś źródło zasilania bo denerwuje mnie to ładowanie akumulatorków. Odrazu napisze ze jestem laikiem w tych tematach i chciałbym o podpowiedz co kupić. Radio służy mi tylko do nasłuchu Straży Pozarnej.
    SITO79 napisał:
    szakal10 napisał:
    chciałbym o podpowiedz co kupić.
    - zasilacz STABILIZOWANY 12-13.8V o wydolności prądowej nie mniej niż 1A