Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

C 360 3p - Ustawienie kąta wtrysku

04 Sep 2013 16:03 21375 7
  • Level 15  
    Jak poprawnie ustawić kąt wtrysku w silniku Perkinsa (AD3.152) montowanym w c-360 3p z pompą rozdzielaczową?
    Da radę zrobić to, jak w pompie rzędowej w c 360 ze zwykłym silnikiem, montując przezroczystą rurkę na przewodzie od wtryskiwacza?
    Czy można to sprawdzić tylko na chodzącym silniku, lampą stroboskopową do ustawiania zapłonu z przystawką do diesla?
    W angielskojęzycznej instrukcji od silników Perkinsa było coś o ustawianiu pompy na znaki (chyba litera E) pod pokrywką na pompie, tylko chyba potrzebny był jakiś przyrząd do wyznaczenia punktu odniesienia. W pompach produkowanych w Polsce są te znaki?
  • Level 15  
    Ustawienie z przezroczystą rurką nie sprawdza się.
    W jaki sposób ustawiacie kąt w tym silniku? Tylko na słuch? Chyba ktoś stosuje bardziej profesjonalne metody?
  • Level 16  
    Paweł w 3p na kołnieżu pompy i na obudowie rozrządu były znaki -kreski-, które mósisz zgrać. Rurki to w pompach sekcyjnych chyba.
  • Level 21  
    Osobiście ustawiałem pompę na rurkę w fergusonie MF 690 w którym znajduje się pompa rozdzielaczowa czterosekcyjna i wszystko działa dobrze.
  • Level 10  
    posiadam c360 3p i lała mi uszczelka pod głowią w pompie rotacyjnej, pojechałem z nią do serwisu to wraz z uszczelnieniem mi ją wyregulował. ciągnik strasznie zaczął kopcic na czarno przy dodawaniu gazu więc pojechałem z nią jeszcze raz by obniżył ciśnienie. ciągnik zimny gorzej pali a kopci tak jak kopcił, dodam że przed naprawą nie było nawet najmniejszej chmurki i palił na dotyk nawet zimą. a moje pytanie brzmi czy dawkę rozruchową reguluje się osobno niż ciśnienie jeśli tak to gdzie bo już do niego jeździł nie będę.
  • Level 9  
    Zgadzam sie w zupełności z Dowódcą baterii trzeba zgrać znaki na kołnierzu pompy i na bloku silnika
  • Level 15  
    A co w przypadku gdy pompiarz trochę spartaczył robotę i nie oznaczył dokładnie punktu, lub pompa nadal dobrze tłoczy paliwo (ciśnienie, wydajność), a z powodu zużycia elementów punkt na obudowie nie pokrywa się z prawdziwym kątem wtrysku? Względnie co gdy np. nowe koła rozrządu mają minimalne przesunięcia np. źle nacięty klin, czy źle wykonany otwór pod pompę w kole rozrządu?


    Przy ustawieniu na rurkę, kąt wtrysku jest zdecydowanie zbyt późny.
    (Koło zamachowe ma znaki w odpowiednim miejscu - sprawdzone)
  • Level 10  
    a co jeśli na obudowie rozrządu nie ma znaku(prawdopodobnie wymieniona na nową), jest jakiś inny sposób?