Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mazda 5 - Czerwona kontrolka auta z kluczykiem

09 Wrz 2013 11:40 32907 11
  • Poziom 8  
    Witam, jestem tu nowy i zielony z elektroniki. Od niedawna posiadam mazdę 5. Od pewnego czasu po zgaszeniu auta i wyjęciu kluczyka zapala się pulsująca czerwona dioda auta z kluczykiem. Co to może być??? Dodam, że autko sprawne, nic się nie dzieje. Proszę pomóżcie...
  • Pomocny post
    Poziom 32  
    Arming
    The system is armed when the ignition
    switch is turned from the ON to the ACC
    position.
    The security indicator light in the
    instrument panel flashes every 2 seconds
    until the system is disarmed.
    instrukcja
  • Poziom 8  
    Ok, dzięki, ale jak to wyłączyć?
  • Poziom 29  
    A wcześniej nie migała ?
  • Poziom 8  
    Mam ją 2 m-ce, i nic, ale kiedyś otwierałem kluczem, włączył się alarm. Może wtedy system się uruchomił. Denerwuje mnie ta migająca dioda
  • Poziom 42  
    im02 napisał:
    Denerwuje mnie ta migająca dioda

No weź przestań, a nie denerwuje cię, że zimą pada śnieg a latem deszcz?
  • Poziom 23  
    Ta dioda sygnalizuje załączony alarm. Każda Mazda tak ma bodajże od 2003 roku.
  • Poziom 8  
    Do Autoas, wiem, wiem, zero tolerancji dla klienta, no dobra, zgadzam się.
    Poważnie; to znaczy że tak ma być? I wszystkie mazdy tak mają? I tak zostanie?
    Poprzedni właściciel nie miał tego, przynajmniej tak twierdzi
  • Poziom 42  
    im02 napisał:
    I tak zostanie?

Denerwuje cię to, że samochód ma fabryczne zabezpieczenie i będziesz usilnie dochodził jak się tego pozbyć?
  • Poziom 23  
    im02 napisał:
    I tak zostanie?

Zostanie i daj już temu spokój. A jak bardzo Cie irytuje to wy lutuj diodę z tej kontrolki.
  • Poziom 8  
    Już nie drążę tematu. Dioda ma się świecić. Przekonaliście mnie. Wszystkim dzięki za info.
  • Poziom 10