Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Moc wytwornicy dymu a gęstość płynu

AngelOfDeath_200 28 Wrz 2013 15:43 3186 7
  • #1 28 Wrz 2013 15:43
    AngelOfDeath_200
    Poziom 14  

Od 2 dni szukam info na temat płynu do wytwornic (chodzi o moc wytwornicy do gęstości płynu) nic konkretnego nie znalazłem, jedynie ludzie piszący że każda gęstość płynu do dowolnej wytwornicy i to znikome posty.

Kupiłem American DJ Fogstorm 700W i chciałem kupić do niej płyn Heavy jednak dostałem tel od sprzedawcy że do wytwornic niskiej mocy (do 700W) nie wolno używać płynów innych niż light ponieważ te wytwornice nie są w stanie ich nagrzać odpowiednio i się to szybko zapycha? Nigdzie nie mogę potwierdzić tych informacji od 2 dni, a człowiek który do mnie zadzwonił wydawał się być kompetentny.

Powiedzcie mi jak to jest ? dymnice będę używał sporadycznie jako że jestem fotografem, to tylko na śluby na 1 taniec i to nie zawsze, oraz sporadycznie do sesji w studio. Czy gdybym po każdym użyciu gęstego dymu przemywał ją 20% octu 80% destylowanej to powinna podziałać parę lat czy od razu się zapcha i kaplica?

I czy ten roztwór ocet z wodą można w pełni zastąpić tymi co są specjalne do czyszczenia wytwornic ? (wiem nie czyścić octem w domu :) )

0 7
  • Pomocny post
    #2 09 Lis 2013 11:29
    REPSOL46
    Poziom 17  

1. Mam wytwornice Eurolite N-10 i co do niej zalewam ?? Heavy. Dlaczego ??
    To nie moc decyduje, ale termistor. Jak masz w wytwornicy termistor, który przy 120* zamyka obwód to wiesz.... a jak masz termistor co przy 160* zamyka obwód .... to chyba też wiesz... Moc to tylko i wyłącznie daje to, jak szybko Nagrzeje Ci się grzałka (im mocniejsza tym szybsza) i jak długo będzie ona nagrzana gdy dostanie płyn.

A jak Ci się zatka dysza... Jaki masz problem ??