logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak zdjąć blokadę SIM z Nokia Asha 300 po użyciu Best Easy Service Tool?

belstartv 15 Mar 2014 09:23 2910 8
REKLAMA
  • #1 13405153
    belstartv
    Poziom 9  
    Ocena: 8
    Witam wszystkich. Na początku proszę o wyrozumiałość i ewentualne przeniesienie do poprawnego działu. Jestem amatorem dlatego zwracam się z prośbą do zawodowców. Mianowicie trafiła w moje ręce nokia asha 300. Z telefonem nie było żadnych problemów,nie miał też blokady simlock. Problem zaczął się gdy podłączyłem telefon do laptopa przez USB chcąc zczytać logi z programu Best Easy Service Tool by Infinityteam. Wszystko wyszło ładnie pięknie jednak popełniłem błąd i nacisnąłem którąś z funkcji programu nakładając tym samym blokadę simlock. Niczego nieświadomy odłączyłem telefon a zorientowałem się o zablokowaniu telefonu dopiero rano gdy chciałem włożyć inną kartę. Na szczęście jednak,przed tym niefortunnym kliknięciem,zrobiłem backupy Full PM a także RPL. Chciałbym się zapytać panowie czy istnieje choć cień szansy na przywrócenie telefonu do wcześniejszego stanu po USB i tym samym programem którym locka nałożyłem. Boję sie że z powodu braku dostatecznej wiedzy i próbie samodzielnego ponownego zdjęcia simlocka,uwale IMEI albo obszary blokady. Proszę o jakąkolwiek radę na temat tej sytuacji lub pokierowanie krok po kroku,żebym nie zepsuł tego telefonu. Dodam także że nie wpisywałem kodów więc licznik nie jest zablokowany. Może znajdę w sieci jakiś kalkulator do wygenerowania kodu. Z góry dziękuję za każdą odpowiedz. Rafał z Jeleniej Góry
  • REKLAMA
  • #2 13405160
    grubas
    Poziom 40  
    Ocena: 552
    Tylko odpłatne ściągnięcie simlocka.
    Nie ma żadnych darmowych sposobów.
  • #3 13405180
    belstartv
    Poziom 9