logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Stukanie przy ruszaniu na 1 i wstecznym w Fiat 126P - co to może być?

duczekzabrze 10 Kwi 2005 15:11 3442 10
REKLAMA
  • #1 1392648
    duczekzabrze
    Poziom 15  
    Ocena: 26
    Witam

Mam taki problem ze jak ruszam z jedynki lub z wstecznego to coś stuka,na wstecznym cicho stuka ale na 1 to wali dosc mocno.Nie wiem co to jest bo jestem początkującym użytkownikiem maluszka i nei znam się na nim do końca.Czy ktoś wie co to moze być,juz nawert kombinowałem z kumplem i ja jechałem powoli a on biegł za nim i nic,gdzieś z tyłu od strony kierowcy chyba:-(Pomoze ktoś?
  • REKLAMA
  • #2 1392674
    Adam700
    Poziom 22  
    Ocena: 61
    jak ruszasz normalnie(czyli spokojnie)tez stuka?cos mi sie wydaje ze to sa albo przeguby na polosiach(wyciely sie zabki na flanszach)albo poduszki pod skrzynia biegow. stawiam jednak na przeguby
  • REKLAMA
  • #3 1392696
    duczekzabrze
    Poziom 15  
    h,m..nawet jak wolno ruszam to tez stuka.na 1 jest najgłośniej.
  • REKLAMA
  • #4 1392705
    cikol
    Poziom 27  
    Ocena: 38
    A mnie się zdaje że ktoś za dużo "dzikował" maluszkiem i tryby w skrzyni się kończą(wiem z własnego doświadczenia - na końcu nie było 1-biegu - tyle że to był 126bis, ale skrzynia raczej ta sama)
  • #5 1392710
    Adam700
    Poziom 22  
    Ocena: 61
    moga byc i zeby wyciete.KURDE!to juz grubsza robota!ale remontu skrzyni nie polecam tylko zakup drugiej na szrocie
  • REKLAMA
  • #6 1392732
    kiler997
    Poziom 13  
    Ocena: 1