logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
REKLAMA
REKLAMA
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

edimax br-6104k - brak internetu po resecie, jak skonfigurować połączenie?

mb.90 03 Maj 2014 01:48 2097 19
REKLAMA
  • #1 13564213
    mb.90
    Poziom 9  
    Witam.

Mam problem z konfiguracja routera i bardzo proszę o pomoc bo jestem całkowicie zielony. Otóż sytuacja wygląda tak ze router edimax po resecie nie potrafi podłączyć się do internetu (brak dostępu do internetu z żółtym trojkatem ). Do routera podłączony inny router z WiFi d-link. I teraz pytanie jak poprawnie to wszystko poustawiać. Szukałem w sieci odpowiedzi na moje pytanie niestety nawet po ściągnięciu instrukcji do edimax nie za bardzo wiem jak się za to zabrać. Zalogowalem się na stronę www konfiguracji routera jednak nie wiem co dalej, jaki typ połączenia wybrać, jak poprawnie sklonowac mac itd . Przepraszam za ewentualna pisownię ale pisze z telefonu. Bardzo proszę o pomoc. Dodaje załączniki.
    Załączniki:
    • edimax br-6104k - brak internetu po resecie, jak skonfigurować połączenie? 3.png (82.11 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • edimax br-6104k - brak internetu po resecie, jak skonfigurować połączenie? 2.png (161.29 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
    • edimax br-6104k - brak internetu po resecie, jak skonfigurować połączenie? 1.png (166.9 KB) Musisz być zalogowany, aby pobrać ten załącznik.
  • REKLAMA
  • Pomocny post
    #2 13564436
    viwaldi1
    Poziom 24  
    Ocena: 60
    Zadzwon do twojego ISP. Ustawienia powinienes miec tez na umowie o dostarczanie internetu.

v
  • REKLAMA
  • #3 13564817
    mb.90
    Poziom 9