logo elektroda
logo elektroda
X
logo elektroda
Adblock/uBlockOrigin/AdGuard mogą powodować znikanie niektórych postów z powodu nowej reguły.

Jak podłączyć antenę DVB-T do dwóch TV przez starą instalację kablówki i rozgałęźnik?

keniou 07 Maj 2014 19:05 2511 6
  • #1 13579352
    keniou
    Poziom 13  
    Ocena: 5
    Witajcie

W temacie jestem zielony i przeglądając tematy nie znalazłem podobnego wiec pytanie mam do was. Posiadam na ścianie pozostałość po telewizji kablowej https://obrazki.elektroda.pl/7086235300_1344681576.jpeg Z racji, że nie mam już kablówki wymyśliłem sobie patent, do kabla wychodzącego na zewnątrz puszki podłączyłem antenę DVBT. Puszkę i instalację którą miałem po kablówce zostawiłem ale patent jest taki że kanały mam tylko na 1 telewizorze podłączonym z lewej strony gniazda w ścianie. Pytanie co zrobić żebym odbierał TV z naziemnej na 2 TV ?
    Mam oczywiście dekodery.
  • #2 13579383
    KOCUREK1970
    Specjalista Sieci, Internet
    Ocena: 5505
    keniou napisał:
    Pytanie co zrobić żebym odbierał TV z naziemnej na 2 TV ?

Rozgałęzić ten sygnał, który z tego gniazdka wychodzi.
  • #3 13579411
    keniou
    Poziom 13  
    Oki ale to musi być jakiś konkretny rozgałęziacz ?
  • #4 13579431
    KOCUREK1970
  • #5 13579883
    keniou
    Poziom 13  
    Czyli pierwszy albo drugi ? Oki ale rozgałęźnik daje zaraz za gniazdem kablówki ? Czy są 2 wyjścia na antenę, w 1 gniazdo wkręcam takie cudo i będzie działać ?? Sorki ale zielony jestem
  • Pomocny post
    #6 13579943
    KOCUREK1970
    keniou napisał:
    Czyli pierwszy albo drugi ?

Signal lepszy, ma mniejsze tłumienie.
    keniou napisał:
    rozgałęźnik daje zaraz za gniazdem kablówki ?

Tak.
    keniou napisał:
    Czy są 2 wyjścia na antenę, w 1 gniazdo wkręcam takie cudo i będzie działać ?