Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Citroen C4 1.6 hdi 90 KM - Antipollution faulty niskie ciśnienie zapowietrzanie

lukaszmiciuk 12 May 2014 22:52 30510 6
Automation24
    lukaszmiciuk
    Level 9  
    Witam!!

Jestem początkujący na forum. Mam citroena C4 3d 1.6 hdi 90 km 2006 rok. TYP: 9hx dv6ated4. Na poczatek opisze swoje doswiadczenia z C4 ;) Od roku czasu borykałem się z różnymi problemami.. Auto bylo jako samochod przedstawicielski, moim zdaniem nie byl to dobry pomysl, zaniedbane. Rok czasu zajeło mi doprowadzenie do ładu i składu:
    - do kabiny ciekła woda, mokra podłoga po stronie kierowcy i pasażera, ciagla wilgoć (odklejona szyba, myślałem ze podszybie ma jakies znaczenie, albo te pionowe listwy spojlery ze nie przylegaja, jednak to bezznaczenia)
    - dmuchawa na 4 biegu nie chodziła (wytopiony styk w rezystorze "jeżu")
    - brak mocy szarpanie pod koniec obrotów np na 3 biegu sandał a tu auto nie jedzie, maks 120 km/h - (pedał gazu potencjometr)
    - połamana wiązka instalacji klapy tylnej (nie działała wycieraczka, oswietlenie bagażnika itp.)
    - problem z egr, wymiana
    - wymiana czujnika przepustnicy
    - wymiana czujnika ciśnienia paliwa na pompie BOSCH
    - brak podgrzewania świec, moduł styki wytopione, (nie wiem co z dogrzewaniem, prawdopodobnie te modele były wyposażone w tą opcje ale nie mogłem doszukać sie na przewodzie wody tego ustrojstwa z 4x swiece żarowe)
    - jakies rzeczy typu lozyska tył, czujniki abs,
    - wymiana radia na mp3 i wyswietlacza na monochromatyczny
    - i jeszcze jest troche do roboty..

najgorsze jest to że np pojedziesz do mechanika, na sprawdzenie błędów mowi ze panie swiece do wymiany dostep od tylu ciezki pol samochodu do rozebrania koszty bagatelne, co sie okazuje wystarczy domowym sposobem dojsc co i jak okazuje sie ze tylko moduł sterujący podwieszony przy bezpiecznikach był winien.